Note fondée sur 136 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 mars 2021 sur Hotels
Très bel endroit mais trop froid... La cheminé n'existait pas dans la chambre contrairement à ce qui était indiqué sur la réservation et cela a été vraiment un grand manque. La literie est une pure merveille. La prévention covid y est traité de manière très pro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2021 par Maria -Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Greetings Geneviève! Thank you so much for joining us in this cloud forest wonderland. We regret that your room's chimenea did not meet your expectations. In addition to the heated private outdoor whirlpool, all of our Suite accommodations feature chimeneas. Our Villas are outfitted with a full fireplace in the lounging areas. We will review the descriptions in order to detail them as much as possible. It was a pleasure to be your hosts. In days of renewed travel, we are delighted to learn that your experience was safe and relaxing. Kindest regards!
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2019 sur Expedia
Cet endroit est tout à fait fabuleux. Ce qui le rend singulier est la nature qui l’entoure. On peut se promener sur le site pendant des heures. Tous les bâtiments sont intégrés avec la nature. Les chambres sont spacieuses et confortables. Nous avons apprécié le bain tourbillons. Les massothérapeutes sont qualifiées et les installations du SPA sont magnifique.
Les activités proposées sont intéressantes. Nous avons fait la visite du cacao et du café et avons appris plusieurs choses
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2019 par Will, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour vos gentils commentaires qui nous rendent fiers.
Nous espérons pouvoir à l'avenir compter sur votre aimable visite.
Cordialement
William
par magali
une expérience exceptionnelle à vivre
Publié le 28 mars 2017 sur Hotelsplus qu'un hôtel, une expérience à vivre.
Pour être couper du monde...
par un voyageur de Montréal
Bel hôtel, mais la restauration décevante
Publié le 23 mars 2017 sur Expedia
Contre : Le menu du restaurant serait à revoir.
Les aspects positifs sont les installations: très belle chambre, belle salle à diner, beau terrain. Le personnel est aussi exceptionnellement aimable et courtois. Le problème se situe du côté de la restauration qui n'est pas à la hauteur et dont le rapport qualité/prix n'est pas bon. Par ailleurs, il pleut beaucoup, c'est humide et froid et il n'y a pratiquement pas d'animaux à voir.
par Marc
Publié le 19 août 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to rate your experience. We would love to hear any suggestions as to how to improve our services. Warmest regards!
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Excelent service, beautiful grounds, very clean
par un voyageur de miami beach
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Excellent service, peaceful, beautiful nature
par un voyageur de Johns Creek
Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
This lodge and spa is located in a valley between two mountain ranges at about 5000 feet (compared to Monte Verde 4300 feet) and is considered to be within the range of cloud forest. When we arrived, we were checked in and the host was very nice but failed to give us clear information of how to navigate the privately owned cloud forest with very hilly resort location and four water falls all within the property. Even though we mentioned that my wife is just recovering from knee surgery he completely ignored the fact. It was very cloudy and misty, and we wanted to finish the waterfall trail that evening. There are no clearly marked trail makers, nor the maps given were accurate. Maps were schematic and could not be relied upon for trekking. When my wife and I followed the trail, we reached a fork and had to decide to take either the mystery trail or melody trail. The map or the board showed no information on the level of difficulty. Our check in host just mentioned that they were both in a loop. We took the melody trail which turned out to be a big mistake and we struggled a lot in the hiking. This could have been easily avoided by any indication of difficulty levels by the guide, signboard, or the map. In any case, we made it. The waterfall was just OK, luckily while returning we took the mystery trail which was much easier and well paved though at some forks there were no sign. I do wish the property will improve so the visit will be much better for others in future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Oscar Esquivel | Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for any inconvenience you experienced while navigating our cloud forest trails, and we appreciate your feedback. Recently, we have implemented improved trail signage and markings to enhance the guest experience, ensuring easier navigation and accurate information about difficulty levels. We regret that our previous communication fell short of your expectations and hope that these enhancements will lead to a more enjoyable stay for future guests. Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to welcoming you back in the future.