Note fondée sur 97 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
52 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Deux déceptions

Publié le 23 août 2018 sur Hotels
J'avais choisi une chambre pour fumeur, et une fois sur place j'ai appris qu'il était interdit de fumer. Aucune chaîne en français à la télé, même pas Radio-Canada.
2 sur 5
par un voyageur de Montréal, QC

Motel à oublier

Publié le 28 juin 2017 sur Expedia
À rénover de toute urgence. Propreté des chambres et état des draps déplorables. Pas de pendrie.
5 sur 5
par un voyageur

Perfect

Publié le 3 sept. 2022 sur Hotels
The motel was exceeded my expectation. It was clean. The parking was in-front of our door. Location closed to mcdonald, just across and less than minute walk. Close to anything. Perfect spot.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2021 sur Expedia
Horrible Experience Owner is rude yelling at customers. All he thinks about is money, not friendly, welcoming or respectful to guest. The rooms here are in Terrible condition I am lost how this place is open ministry of health needs to shut down this place immediately. The doors are broken anyone can break into your room, lots of shouting and noise. Rooms stink of cigarettes heavily, while in the room you will be breathing cigarettes.
3 sur 5
par un voyageur

Decent room, poor service.

Publié le 6 sept. 2021 sur Hotels
The guy at the front desk on my first day was very rude. He was decent during my check-in, but when I accidentally locked myself out if my room, he straight up ignored me and refused to help. He also told the Skip The Dishes driver that delivered my food that night to go away and wouldn't tell him how to get to my room. This is extremely unacceptable customer service.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2021 sur Expedia
Chose this motel only as a last resort
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2021 sur Hotels
Overall it was nice . Service was poor . Have to wait 45 minutes to check out because no one is in the office and its locked . Plus they specifically told me to bring key to the office before leaving otherwise they are gonna charge me more
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2021 sur Hotels