Note fondée sur 1 641 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie, We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Senteur d’humidité désagréable
Lit brisé à notre arrivée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Pier, Delivering the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. Despite your poor experience, I hope you choose to stay with us again and provide us with an opportunity to redeem ourselves and give you the stay you deserve.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Hôtel près d’un tim Horton
Il est affilié avec un hôtel à côté , le Sheraton,
Petit labyrinthe pour s’y rendre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Arianne, We are so pleased to know that your stay was enjoyable. Feedback is always encouraging as it gives us an opportunity to understand different perspectives and implement improvements that allow us to continue to deliver a superior experience for you and other guests in the future.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Très bien apprécié vette Hôtel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice, Providing the highest level of hospitality is our number one priority and your satisfaction is important to us. We are so pleased to know we exceeded your expectations and that your stay was enjoyable. Positive feedback is always encouraging to us and we appreciate you.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Ilhan, We appreciate your feedback and are very happy that you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Nous avons été surclassé pour une chambre dans l'hôtel Sheraton adjacent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Salam, Thank you for providing feedback regarding your recent stay. We are happy your experience was positive.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, I am saddened to hear that your stay was not enjoyable, as I hope that all our guests enjoy a relaxing and peaceful stay with us. Please accept my sincere apologies that this was not your experience and we failed to meet your expectations. We hope you will choose to stay with us again.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Il y avait une odeur tres désagréable dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Executive Assistant, Gestion de l’hôtel
Dear Jeason, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I am truly sorry that you did not enjoy your stay and hope you will give another opportunity in hosting you again.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Everything is fine but the shower. The water always spilled out of the shower which made the whole bathroom floor wet after every shower. Take time to get hot water in the shower.
The balcony has a spider and a lot of dust. Personal are very polite and professional. Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Amir Ashraf, Gestion de l’hôtel
Dear Liliane, we appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay regarding your room cleanliness did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our Housekeeping Manager. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Amir Ashraf, Gestion de l’hôtel
Dear Richer, thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.