Note fondée sur 633 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de St-Isidore-de-Laprairie

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
On a bien aimé notre court séjour. Nous sommes arrivés quand même tard à l’hôtel et devions partir à 11h le lendemain matin alors ça a été bref mais tout était bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
René,merci beaucoup pour vos aimables commentaires ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre court séjour avec nous. N'hésitez pas à revenir pour une visite plus longue la prochaine fois. Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating and feedback, Xiaolin! We're glad to hear you found everything very clean during your stay. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
I really enjoyed staying at Bloom. The room and the hotel were very clean and cozy. The only ick i got was when we came back to our room, the staff who cleaned our room forgot to properly close the door of our room, luckly nothing got stolen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Angilyka, We're pleased to hear that you found the room and hotel to be clean and cozy. We apologize for the oversight regarding your room door. Your security and peace of mind are important to us, and we will address this with our housekeeping team to ensure it does not happen again. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay at Bloom Mississauga 5 out of 5! We're delighted to know you enjoyed your time with us, Felicia. We look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
all were perfect, nothing bad to signal, the room was clean properly, the stuff were changed properly, everythings is new. except the lady in the reception (indienne ) need to be more proffessional and smile. the guy in the reception (nighshift / indien) was perfect and helpful. even if the hotel is in Missisauga but not so far from the toronto downtown ( -35 min),to close to the highway , and also the bus station. gas station and tim hortons in the parking conclusion : i recommand the hotel, and will return if i will return to toronto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic 5-star rating and detailed feedback, Sid. We're delighted to hear that you enjoyed your stay, found our rooms clean and well-maintained, and appreciated the convenience of our location.We apologize for your experience with our front desk staff and will address this to ensure better professionalism. We're glad our night shift receptionist was able to assist you effectively. Thank you for recommending us. We look forward to welcoming you back on your next visit to Toronto.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic 5-star review, Paul! We're delighted to hear you enjoyed your stay at Bloom Mississauga. We look forward to welcoming you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4 out of 5 rating, Azim! We're glad to hear you had a positive experience with us. Your feedback is valuable, and we look forward to making your next stay even better.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Nice bathroom, very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2023 par Nav, Gestion de l’hôtel
Thank you, Chan Quang! for your wonderful rating and comment. Hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Nav, Gestion de l’hôtel
Hi Fabiola, thank you so much for taking the time to rate us. If there is anything else we can do to make it a 5-star experience next time, we would love to know!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Great hôtel! Very clean and friendly staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Nav, Gestion de l’hôtel
We can't thank you enough for your 5 out 5 rating and certainly look forward to your next visit.