Note fondée sur 786 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Belle chambre a bon prix. Dejeuner excellent. Acces facile pres des voies rapides Lit tres comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par RAJ, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great stay with us during your trip. Your satisfaction is our top priority, and it’s wonderful to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back on your next journey!Best regards,Raj
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par RAJ, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay. It’s always rewarding to know that our efforts to provide great service and comfort were appreciated.We appreciate your kind words . Your satisfaction is our top priority, and we’re glad we could make your experience a memorable one.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay soon!Warm regards,Raj
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par RAJ, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I sincerely apologize for the issues you experienced during your recent stay with us. We strive to offer the best possible experience for our guests, and it’s clear that we fell short in this instance.Your feedback is important, and We truly regret the inconvenience and hope you will give us another chance to provide a better experience in the future.Thank you for your understanding.Sincerely,Raj
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
En gros c était bien
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Installation désuette
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par RAJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Conference Centre Toronto Airport.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations .We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.We hope for an opportunity to properly host you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
C'est près de l'aéroport et de l'usine que j'allais visiter, mais c'est pas un endroit idéal pour les touristes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par RAJ, Gestion de l’hôtel
Dear, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Conference Centre Toronto Airport. Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us .We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
La chambre n'est pas vraiment propre. Il y a 3 oreillers sur 5 qui sont sales. Il y a également des tâches sur les draps du lit. Il n'y a pas de fenêtre que je peux ouvrir dans la chambre et c'est très mal insonorisé. Mauvaise expérience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par RB , Gestion de l’hôtel
Nous sommes sincèrement désolés pour les problèmes de propreté que vous avez rencontrés lors de votre séjour. Cela ne répond pas à nos normes et nous apprécions que vous le portiez à notre attention. Nous répondrons à ces préoccupations avec notre équipe d’entretien ménager pour garantir que des améliorations soient apportées. Concernant l'absence de fenêtre et d'insonorisation, nous comprenons l'importance d'un environnement confortable et étudierons les moyens d'améliorer cet aspect de votre expérience. Nous espérons avoir l’occasion de regagner votre confiance à l’avenir.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
People at the desk need to learn how to smile
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par RB , Gestion de l’hôtel
Dear Steve, We'll address this promptly with our team. Thank you for bringing it to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Near of the airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par RB , Gestion de l’hôtel
Dear, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Comfort Inn & Conference Centre Toronto Airport. Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. Should you need further assistance, please do not hesitate to reach out to us .We hope to see you again soon.