Note fondée sur 1 160 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Clinton, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you as our guest. Thank you for completing the survey. If your travel plans brings you back in the area I hope you would consider staying here with us once more..
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par pk, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope we met all your expectations during your stay. We hope to see you again soon!! Have a lovely fall!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Bjr C’est le monsieur à la réception a l’accueil à été désagréable avec moi Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Sanjay Shan, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Sorry for your inconvenience during your stay. Have a great day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Près de l’autoroute , Starbucks à l’intérieur . Bien correct pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Sanjay Shan, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Have a great day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par pk, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We’re thrilled to hear that you had a positive experience with us. Our team works hard to ensure that every guest enjoys a comfortable and memorable stay, and it’s rewarding to know that we met your expectations. Your comments inspire us to continue delivering exceptional service, and we appreciate your recognition. If there’s anything we can do to enhance your next visit, please let us know. We look forward to welcoming you back and making your next stay even better. Thank you for choosing to stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Sanjay Shan, Gestion de l’hôtel
Good Day,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay experience. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Loved it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par pk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're happy to hear that you had a good time during your stay. We hope to welcome you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par pk, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We’re thrilled to hear that you had a positive experience with us. Our team works hard to ensure that every guest enjoys a comfortable and memorable stay, and it’s rewarding to know that we met your expectations. Your comments inspire us to continue delivering exceptional service, and we appreciate your recognition. If there’s anything we can do to enhance your next visit, please let us know. We look forward to welcoming you back and making your next stay even better. Thank you for choosing to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Hôtel propre et bien situé. Personnel avenant et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par pk, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre retour positif ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié la propreté et l'emplacement de notre hôtel, ainsi que l'amabilité et la serviabilité de notre personnel. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
Très propre, par contre le climatiseur était très bruyant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Clinton, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to respond. It was a pleasure having you as our guest