Note fondée sur 1 287 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Doubletree Toronto Airport, Gestion de l’hôtel
Dear Oumar,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur de Callander
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Doubletree Team, Gestion de l’hôtel
Dear Lise,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par JP, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your review!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Doubletree Team, Gestion de l’hôtel
Dear Tobi,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Chambre très propre et service de navette ponctuel et efficace.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par JP, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good afternoon, Truly happy you were able to enjoy the service and the shuttle bus was efficient. Thank you so much for staying with us and for your review. We truly appreciate it! Looking forward to welcoming you back in the not too distant future.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Très propre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Doubletree Team, Gestion de l’hôtel
Dear Katherine, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Doubletree Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kim,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Doubletree Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
We were satisfied about our stay but just a few things surprised us: only 1 soap bar for 2 persons and 2 face cloths.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par JP, Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for choosing to stay with us and for your review. We truly appreciate it as it allows us to review our working functions and update them to ensure we met all guest needs. I apologize for the inconveniences you experienced and hope we can welcome you back in the not too distant future to make it right.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
every things perfection
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Doubletree Team, Gestion de l’hôtel
Dear Annick,Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!