Note fondée sur 34 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
Toute etais vraiment bien le fonctionnement ma beaucoup plus personnellement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for being a wonderful guest!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2018 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for being our guest! Kind regards, Mark & Mary
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2018 sur Hotels
Belle chambre et propre . Calme et tranquille. Mais j'aurais aimé rencontrer un responsable et les informations sur le stationnement est nébuleux. J'ai parlé a un autre client et pour le stationnement il trouvait lui aussi que tout cela n'était pas claire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2018 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you so much, Tessier, for your stay. We have one parking spot and give it for free on first in basis. There is a public parking just 50 meters from the house, turn right to Dundas Street. We always glad to answer any questions. Kind regards, Mary
4 sur 5
par un voyageur de Montréal

Hotel très bien situé près du Centre Ville

Publié le 25 juill. 2018 sur Expedia
Contre : Du lait et de la crème pour le café.
C'est très bien, dans une maison victorienne. Ceci dit, il n'y a aucun service. C'est vraiment une maison. On peut se faire un café au rez-de-chaussée mais il y a seulement du "whitening" pour le café. Ca serait vraiment bien qu'il y ait du lait et de la crème. Pour le reste, tout était impeccable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2018 par Mary, Gestion de l’hôtel
Hi, Claire, thank you very much for your stay. It is the house, yes, we advertise it as the house not the hotel. Kind regards, Mary
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2020 par Stanley, Gestion de l’hôtel
Dear guest! Thank you so much for your review. We appreciate your kindness and hope to see you in any of our properties.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2020 par Stanley , Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We appreciate your kindness. And we are happy you enjoyed our service. Hope to see you at any time.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
I came from Florida to Toronto on a solo trip. When I arrived here I had to wait 20 min to get access to my room because I was never sent instructions. I was told to use the key pad, which was finicky and then a guy saw me struggling so he helped and was actually able to push the door open. It was not even locked. (I told the owner this and no response- not safe!) I packed enough clothes to last me a few days because it clearly states under the amenities that you can do laundry during your stay. HOWEVER. That’s misleading. In fact, the owner never messaged me back when I asked. Totally ignored me. So I called him that afternoon and he asked if I could just wait till I left.. I was there for 5 nights.. and packed lightly. So no. Then he said it would “logistically be difficult” since it’s in the basement and you can only do laundry if you stay in Room 1. THIS SHOULD BE SPECIFIED. Just saying. So, again, he never called me back so I called and canceled the rest of my stay and moved downtown. Bad customer service. I was very excited about this house. It’s a cute Victorian house with a cute room. but my experience was crap. Oh, the areas is SUPER sketchy at night. Don’t be out by yourself. Just spend the money and stay downtown!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2020 par Stanley, Gestion de l’hôtel
Dear Morgan Thank you for your review. We definitely will take your words into consideration and try to improve our service. Sorry for all these inconveniences you faced during your accommodation
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 5 févr. 2020 sur Hotels
The house was fairly easy to find, and everything inside was clean and comfy. Price very reasonable as well. The area does become a bit sketchy at night so be mindful, but overall great experience