Note fondée sur 124 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Gatineau
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
la seul chose qui était bien de ce séjour était l'emplacement
car l'unité de location ne correspondait pas au mot utiliser le lit était carrément en fin de vie j'ai coucher sur le divan
une petite tele (oui on n'est pas la pour écouter la tele mais par contre en soirée avant le coucher .... on garde votre depot de sécurité pour plusieurs jour après votre séjour je suis bien désoler mais une fois j ai quitter le logement et que l'equipe de menage passes ils sont en mesure de savoir ci on na briser quelque chose non ?
l uniter 1314 a besoin de rafraichissement, réparation ainsi que nouveau meuble pour pouvoir se dire acceptable a la location.. les élévateurs sont pas tres rapide on se voit attendre plus de 20 minutes parfois pour que ceux ci soit a votre étage mais plein ... que dire de plus Global Stay ne sera pas mon prochain choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, thank you for taking time to leave a detailed feedback. We apologize for the inconveniences you encountered. Our management team has inspected the unit and noted condition of bed for future adjustment. Our cleaning team provides us with a report on unit condition before cleaning and preparing the unit for the next guest. Thank you for staying with us.Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Ramona, thank you for leaving a review. It was a pleasure hosting you, and we hope to accommodate you again!Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 30 mai 2019 sur Expedia
l'approximité pour les déplacements, bonne grandeur d'appartement, confortbl
Par contre, Lora de notre arrivée la réception n'était pas trop réceptive, come ce nest pas un hotel on se sait pas comment ça marche, le propriétaire et très aimable
laisse pas assez de papier de toilette ni de Klennex la télévision n est pas faicile à comprendre pour le fonctionnement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2019 par Vika, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Sorry for inconveniences. Hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
We had a very confortable stay me and my family . It’s very clean and feels like home
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Nusrat, thank you for writing a review on your stay. We are delighted to know you had a wonderful experience staying with us! It was a pleasure hosting you. We hope to accommodate you again!Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Love the location!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Tanya, thank you for providing a review. It was a pleasure hosting you, and we hope to accommodate you again!Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Easy access. No problems getting in. Comfortable apartment, plenty of room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, thank you for writing a review. We are happy to know you had a wonderful time resting at our apartment! We hope to accommodate you again!Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Checked in and had no lights or electricity to most of the unit. Texted the number provided and did not get a response. Called the number, spoke to someone who tried to help. He texted me a picture of the breaker box and told me to flip a breaker, but it was the wrong one because the power did not come on. I ended up figuring it out myself.
Also, we had to evacuate the building at 1030pm because fire alarm went off. Fire department came and apparently cleared the alarm. I didn’t see any worker in the lobby telling ppl what the fire department figured out. Tenants/customers had to ask them if it was a false alarm. Not sure why they weren’t better at communicating that everything was all clear.
Then, we were awoke to a planned fire alarm test the next morning at about 915am. Sick of alarms at that point.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Justin, thank you for taking time to leave a detailed feedback. We apologize for the inconveniences you encountered. Unfortunately, we were not informed about the why fire alarm went off before planned time. Thank you for staying with us.Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
We had a great stay at this unit. No complaints.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Kathy, thank you for leaving a review. We are happy to know you had a wonderful time staying at our apartment! It was a pleasure hosting you. We hope to accommodate you again!Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear David, thank you for rating our services. We apologize that your expectations were not met. We will use your critique and suggestions to improve our services. Thank you for staying with us.Kind regards, Kevin. Globalstay team.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The property itself was great but the communication needs serious improvement. Also, an unreasonable time to get security deposit back, I felt guilty asking over and over for something that should be standard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear Oluwatobi, thank you for taking time to leave feedback.We are glad to know you enjoyed our comfortable apartment! We apologize for the inconveniences you experienced. Thank you for staying with us.Kind regards, Kevin. Globalstay team.