Note fondée sur 876 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Saint Hubert

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Très belle hôtel, propre, bien situé. A environ 15 minutes de Canada’s Wonderland. En famille c’était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Front Office Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sophie, Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you found our hotel to be clean, well-located, and a perfect fit for your family getaway.It’s great to know you enjoyed the proximity to Canada’s Wonderland. We hope to welcome you back for another fantastic stay in the future!Best Regars,Front Office Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Pool and spa was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Frédéric ,We're delighted to hear that you had a great stay with us at Homewood Suites Vaughan and enjoyed our pool and hot tub amenities! Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your kind feedback. If there is anything else we can assist you with or if you have any further comments or questions, please feel free to reach out to us. We're here to ensure that your future stays with us are just as enjoyable. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back again soon!Warm Regards,Front Desk Management at Homewood Suites by Hilton Toronto Vaughan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
Welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Paula,Thank you for choosing to stay at Homewood Suites by Hilton Toronto Vaughan and for taking the time to share your feedback with us.We are delighted to hear that you found our staff welcoming. Providing a friendly and hospitable environment for our guests is our top priority, and it's great to know that we succeeded in making your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future.Warm Regards, Front Desk Management Homewood Suites by Hilton Toronto Vaughan
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Convivial
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Dave,Thank you for choosing to stay at Homewood Suites by Hilton Toronto Vaughan. We're delighted to hear that you had a good stay with us.If there are any specific aspects of your stay that stood out to you or any feedback you'd like to share, please feel free to let us know. We always strive to provide the best experience for our guests, and your feedback helps us to continually improve.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm Regards,Front Desk ManagementHomewood Suites by Hilton Toronto Vaughan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
Excellent seul point negatif on entend lautoroute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Genevieve,Thank you for choosing Homewood Suites by Hilton Toronto Vaughan. We're delighted to hear that you had an excellent stay with us. Your feedback is valuable to us, and we appreciate you sharing your experience.We apologize for any inconvenience caused by the noise from the highway. We understand that a peaceful environment is important for a relaxing stay, and we will make every effort to address this concern.Thank you again for your stay, and we look forward to welcoming you back in the future.Warm Regards,Homewood Suites by Hilton Toronto Vaughan
2 sur 5
par un voyageur

Je ne recommande pas du tout.

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Nous avons réservé une suite pour 2 nuits puisque nous sommes 5. La chambre n’a pas été nettoyée et le support à serviettes ne peut contenir la quantité que nous avions. Bref, on ne savait pas trop quoi appartenait à qui. Le divan et la chaise étaient assez sale. Le déjeuner est probablement mis dans les réchauds à 6:00 alors imaginez la sécheresse des aliments vers 8:00. C’était froid et sec. Si vous voyez une danoise, dépêchez vous à la prendre puisqu’ils en mettent très peu pour la quantité de voyageurs qui déjeunent. Bref, pour le prix, je ne vous le recommande pas du tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal,I'm deeply sorry to hear about the issues you encountered during your recent stay with us. Your feedback is invaluable, and we're committed to addressing these concerns promptly to improve our services.We're taking immediate steps to ensure better cleanliness standards in our suites, as well as improving our breakfast service to provide fresher and more plentiful options.Please feel free to reach out to us directly to further discuss your experience. Your satisfaction is our priority, and we hope to regain your trust.Warm regards,Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest!We extend our heartfelt appreciation for choosing our hotel for your recent stay. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we're excited to have the pleasure of hosting you once more in the near future.Warm regards,Front Desk
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Mes enfants et moi avons adorés notre séjour. Grande chambre et cuisinette pratique. Près de Canada’s Wonderland. Nous y retournerons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest!We wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!Sincerely,Front Desk
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest!We wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!Sincerely,Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest!We wanted to say thanks for your recent stay here at our hotel! We hope you felt at home. We can’t wait to welcome you home again soon!Sincerely,Front Desk