Note fondée sur 1 018 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Mirabel
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Very clean very quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for your review! We're glad to hear that you found our hotel to be very clean and quiet. We take pride in maintaining a peaceful and pristine environment for our guests, and it’s wonderful to know we succeeded in providing that for you.We hope to have the pleasure of hosting you again soon!Sincerely,TeamAuorora
par un voyageur de Repentigny
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
😃
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Steve,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Microtel Inn & Suites by Wyndham Aurora. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that your stay met your expectations. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Microtel Inn and Suites by Wyndham, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,Guy
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
J'ai réservé une chambre avec deux grandes lits et on m'as donnée 2 petites lits. Le ménage n'as pas été faites au 2em jours. Puis le petit déjeuner pas vraiment bon. Toujours les mêmes choses.
Mauvaises expériences
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Hello,I am sadden to hear you experienced issues with your stay. I will pass on your notes to our team and we will work hard to ensure these issues do not happen again.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Exelent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Guy, Gestion de l’hôtel
Dear Antonio,Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. It’s wonderful to know that our efforts made a positive impact on your visit.Your satisfaction is our top priority, and feedback like yours motivates us to continue delivering exceptional service. If there’s anything we can do to make your next stay even better, please don’t hesitate to let us know.We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Guy
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Les enfants ont adoré la glissade d’eau. Bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Guy, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous raconter votre expérience au Microtel Inn & Suites by Wyndham Aurora. C'est toujours un plaisir de recevoir des retours positifs.Je suis particulièrement heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe qui, j'en suis sûr, sera encouragée par vos remarques. Ici, au Microtel Inn and Suites by Wyndham, nous nous efforçons continuellement de dépasser vos attentes.Merci encore d'avoir partagé votre expérience et nous sommes impatients de vous servir à l'avenir.Sincèrement,Team Aurora
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Great hotel, just needs better towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Hello, Maxime:Thank you for the helpful feedback about your time at Microtel Inn and Suites Aurora. We're glad you enjoyed your stay and look forward to your return. Take care!
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Personnel peu attentionné. Offre au petit déjeuner varie beaucoup d’une journée à l’autre. Aucun fruit premier matin au déjeuner. Climatisation bruyante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Hello Nolin,I am sad to hear you experienced issues with breakfast. I will pass your notes onto our breakfast team so that we can work to improve our service.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Neuf
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Hello Andre,Thank you for telling us about your stay. We hope you stay with us again the next time you travel in the area.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Le gros point faible de l’hôtel est le déjeuner. Extrêmement décevant. Il manquait toujours des aliments ou des assiettes. Ce n’était pas gardé propre. Je ne retournerais pas à cet hôtel à cause du déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Hello Elsa,I am saddened to hear you experienced issues with our breakfast. I will be sure to bring these points up with the appropriate departments so that these issues do not occur again.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Great stay but animal shouldn’t be allowed because people are leaving them alone in their room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Guy, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Microtel Inn & Suites by Wyndham Aurora. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that your stay met your expectations. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Microtel Inn and Suites by Wyndham, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,Guy