Note fondée sur 1 071 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Excellent experience overall. Very friendly and accommodating staff. Included parking and breakfast was very appreciated. Location is great and offera quick ride access to Canada's Wonderland and Van Mills Mall on top of being minutes away from the freeway which bring you easily to all the attractions Toronto has to offer. Our only 2 notes was that sound proofing could be improved and we would have loved if the pool would have been available later. Heard a lot of commotion from a nearby room around the end of our stay and would have loved to be able to go to the pool whem coming back from attractions around 9PM But it's very minor and we would recommend the hotel to other families anytime.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hello Alice, Thank you for taking the time to rate us 10 stars and for sharing your feedback. It is greatly appreciated. Hope to see you again soon! Yours in hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
´parfait pour ce qu on avait besoin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hello Isabelle, Thank you for taking the time to rate us 5 stars and for sharing your feedback. It is greatly appreciated. Hope to see you again soon! Yours in hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Super ! Serveur au restaurant très gentil, près des boutiques et de Canada’s Wonderland !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hello Helene, Thank you for taking the time to rate us 5 stars and for sharing your feedback. It is greatly appreciated. Hope to see you again soon! Yours in hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hello Cesar, Thank you for taking the time to rate us 5 stars, we greatly appreciate it.Yours in Hospitality,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Le restaurant pour déjeuner est excellent, les serveur vraiment très gentils. Nous avons trouver notre accueille un peu désagréable, nous avions l’impression de déranger l’employée à notre arrivée. À part cette employée qui semblais moins aimé sont travail, tous le monde était super et je recommande cette hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Novotel Vaughan , Gestion de l’hôtel
Hello Valerie,Thank you for taking the time to rate us, we greatly appreciate it. Merci.Yours in Hospitality,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
There is a door between each room. No sound insulation. Not possible to close the curtains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hi Paolo, thank you for taking the time to rate us. We appreciate the feedback as it helps us to improve our services. Yours in Hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Près de wonderland
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hello Sylvain, Thank you for taking the time to rate us and for sharing your feedback. It is greatly appreciated. Hope to see you again soon! Yours in hospitality,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Novotel Vaughan , Gestion de l’hôtel
Hello Roger, thank you for taking the time to rate us. It is greatly appreciated. Yours in Hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2023 sur Expedia
Great staff... and wonderful facilities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2023 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hello Marcel, thank you for taking the time to rate us 5 stars and for sharing your feedback. It is greatly appreciated. Hope to see you soon! Yours in Hospitality,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Novotel Vaughan, Gestion de l’hôtel
Hello Genevieve, thank you for taking the time to rate us. It is greatly appreciated. Yours in Hospitality,