Note fondée sur 2 420 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Valery,Thank you for choosing to stay with us! We can’t wait to welcome you back soon!Sincerely,DeniseGuest Services
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Valery,Thank you for staying! We look forward to your next visit!Sincerely,DeniseGuest Services
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Jean Eloise Magpali, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a positive review. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay at Pan Pacific Toronto Hotel. Your feedback is incredibly valuable to us and helps us continually strive to provide exceptional experiences for all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!Warm regards,Jean(Duty Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Im sad about 1 thing. They dont have a EV charging center. You need to go at 7km to charge your e.v.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Viren Solanki, Gestion de l’hôtel
Dear Stev, Thank you for your fantastic rating and for sharing your positive experience with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay overall!We appreciate your feedback regarding the EV charging facilities. We understand how important this amenity is, and we're sorry for the inconvenience you faced. We will definitely take this into consideration and make some implementations to make your better stay better with EV charging station. Thank you again for your understanding and for choosing to stay with us. We look forward to welcoming you back and hopefully providing a more convenient experience in the future.Sincerely, Viren Solanki - Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Merci pour la belle accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jean Eloise Magpali, Gestion de l’hôtel
Chère Mélanie,Merci pour votre superbe avis ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Nous apprécions vos aimables paroles et espérons vous accueillir à nouveau pour un autre excellent séjour !Cordialement,Jean(Directeur de permanence)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Propre, gens agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Viren Solanki, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne, Merci beaucoup pour votre commentaire ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé l'endroit propre et que notre personnel a été agréable. Votre satisfaction est notre priorité. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !Sincerely, Viren Solanki - Duty Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
We had an amazing stay. Less than 30 minutes from Toronto's downtown. The beds were SO confortable! This Hotel is worth a try!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Jean Eloise Magpali, Gestion de l’hôtel
Dear Roxanne,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had an amazing stay with us and found our beds so comfortable. It's great to know that our location worked well for your plans in Toronto. We appreciate your kind words and recommendation. We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,Jean(Duty Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Propre

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Tout était propre Lit confortable Service courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Krissel - Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Hi, Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you found everything clean, enjoyed the comfortable bed, and appreciated our courteous service. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back!Best Regards,Krissel GanabanManager on Duty
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Très bien placé Très correct pour le prix Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Krissel - Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Hi Anthony,Thank you for your kind words! We are thrilled to hear you enjoyed the location and found the value to be just right. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back!Best Regards,Krissel GanabanManager on Duty
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The staff there where kinda rude not even able to get a smile from the girls at the front desk.. The girl at the bar was mad at us for comming in a little late but there was still 4 person in the bar waiting for there drinks. The bedroom was very clean and calm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Jean Eloise Magpali, Gestion de l’hôtel
Dear Yanna,Thank you for taking the time to share your feedback. I'm pleased to hear that you found the bedroom clean and calm, but I'm truly sorry to learn about the issues you experienced with our staff.We strive to provide exceptional service and a welcoming atmosphere for all our guests, so it's disappointing to hear that we fell short in this instance. I will address your comments with our front desk and bar teams to ensure that this is an isolated incident and to improve our service moving forward.Thank you again for bringing this to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Best regards,Jean(Duty Manager)