Note fondée sur 3 521 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Saint-Pamphile
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Its right in the way of plane landing... we stayed for 4 nights and did not slept that much.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Sabina Deonarine (OM), Gestion de l’hôtel
Dear Oliver,Thank you for staying with us and sharing your feedback. I sincerely apologize that the noise from the nearby airport impacted your sleep during your stay. We understand how important a restful night is, especially for a multi-night visit. While our location offers convenience, we’re sorry it affected your overall experience.We appreciate your input and will share this feedback with our team to explore ways to enhance guest comfort in the future. We hope to have the chance to welcome you back under more restful circumstances.Best regards,
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management. , Gestion de l’hôtel
I’m sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Your feedback is important to us, and we’d like to understand more about what went wrong so we can make improvements. If you’re open to sharing additional details or if there’s anything we can do to address your concerns, please let us know. We appreciate you taking the time to provide your feedback.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your stay didn’t fully meet your expectations. If you could share more details about what could be improved, it would help us address any issues and enhance our service. We hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Sabina Deonarine (OM), Gestion de l’hôtel
Dear Antonio Thank you so much for the 4-star rating! We’re thrilled you had a great stay and look forward to welcoming you again soon.Best regards,
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
L'idiome restreint, pas d'autre idiome, ambiguïté respecte a la propreté,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par gsm, Gestion de l’hôtel
Dear WendolyneSorry we did not met you expectations please feel free to reaches out to me so we can amen anything to make you happy. stay safe.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Endroit pas cher et près de la 401 avec déjeuner inclus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Management. , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad you found our location convenient and appreciated the included breakfast. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Nous n'avons pas aimé notre expérience. Les chambres étaient sales.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We take all reviews seriously and are committed to improving our services. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Service à revoir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We take all reviews seriously and are committed to improving our services. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Sabina Deonarine (OM), Gestion de l’hôtel
Dear NatachaI am terribly sorry we did not met your expectation Hope you will give us another opperunity to welcome you back.Stay Safe
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The bathroom was dirty. There rest was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Sabina Deonarine (OM), Gestion de l’hôtel
Dear RosalieWe apologize for the inconvenience caused by the dirty toilet , Your feedback is important, and we will address this with our management team to prevent it from happening again. Thank you for bringing this to our attentionStay safe