Note fondée sur 3 412 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Endroit pas cher et près de la 401 avec déjeuner inclus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Management. , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad you found our location convenient and appreciated the included breakfast. We look forward to welcoming you back soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Nous n'avons pas aimé notre expérience. Les chambres étaient sales.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We take all reviews seriously and are committed to improving our services. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Service à revoir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We take all reviews seriously and are committed to improving our services. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Sabina Deonarine (OM), Gestion de l’hôtel
Dear NatachaI am terribly sorry we did not met your expectation Hope you will give us another opperunity to welcome you back.Stay Safe
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The bathroom was dirty. There rest was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Sabina Deonarine (OM), Gestion de l’hôtel
Dear RosalieWe apologize for the inconvenience caused by the dirty toilet , Your feedback is important, and we will address this with our management team to prevent it from happening again. Thank you for bringing this to our attentionStay safe
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
le transport de l'aéroport est est inexistant après oh30
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jade, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We take all reviews seriously and are committed to improving our services. Please feel free to reach out to us directly so we can address your concerns.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par GSM, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
We book 3 rooms at the same Time but we a-t-il end up in différent area. Thé hotel needs renovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par gsm, Gestion de l’hôtel
Hello Allemahne,hank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your booking, resulting in your party being placed in different areas of the hotel. We understand how frustrating this can be, especially when you book multiple rooms together.Additionally, we acknowledge your comments regarding the need for renovation. Please know that we are committed to improving our facilities to enhance our guests' experience.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a more satisfactory stay in the future.Best regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Une souris s’est introduite dans la chambre, la toilette ne marchait pas même au 2 eme jour après une soit disant réparation et le lit était instable à cause qu’il lui manquait 2 roues d’un coté. La pire expérience!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Sabina Deonarine, Gestion de l’hôtel
Dear FadhilaThank you for your feedback. We are deeply sorry to hear about the issues you experienced during your stay. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused by the mouse, the malfunctioning toilet, and the unstable bed.Our team strives to maintain high standards, and it is clear we fell short in this instance. We have addressed these problems with our maintenance and housekeeping teams to ensure they are resolved and do not recur.We value your feedback and would appreciate the opportunity to make it right. Please contact us directly so we can discuss how we can improve your experience with us.Sincerely,Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
mnm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Operation's Manager, Gestion de l’hôtel
Well noted Sabrina. I will share it with our team.Stay SafeSabina Deonarine