Note fondée sur 1 344 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Great hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. Our team is so glad to hear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
En considérant tout mon séjour, ma famille et moi avons apprécié
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Très belle hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. We are so pleased tohear you found hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Propre tranquille bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson. Our team is so glad tohear that you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our hotel wasn’t exactly to your liking. I will be sure to share your feedback with our team, especially the housekeeping manager. We will take the appropriate measures to address the problem. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Superbe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Radisson Toronto Airport West is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Pas de prise de recharge auto électrique. Manque de finition sur les rénovations. Décors trop lourd dans les chambres. Dans le sens que c’est chargé et pas fonctionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide valuable feedback about our hotel. Weapologize that your experience was less than ideal, and we hope you‘ll give us another chance toprove ourselves. Please contact us to discuss your experience further.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Manque de propreté évidente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing us with your valuable feedback. We’re disappointed to hear that our hotel wasn’t exactly to your liking. We hope you give us another chance soon, so we can share aneven more positive experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Guest Service Agent, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Guest service agent, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Radisson.