Note fondée sur 830 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Très propre, personnels sympathiques
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Pranay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We are happy you enjoyed your overall experience. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The hôtel was vert Near the Rogers centre, 12 min walk perfect for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Pranay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We are happy you enjoyed your overall experience. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Super de bel établissement moderne et extrêmement confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Selen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing review and thank you for staying at Canada’s second only exclusive Curio Collection by Hilton hotel! We are very happy that you have enjoyed your time at our hotel. It was truly a pleasure to have you with us. We hope that we will see you once again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Selen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We are happy you enjoyed your overall experience. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Selen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We are happy you enjoyed your overall experience. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Nice place and service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Selen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the compliments on our service. We pride ourselves on exceptional hospitality and service, ensuring you a wonderful experience at Revery. We will definitely let our team know that their efforts and hard work were noticed and appreciated. Your feedback is very important to us and we really appreciate the time that you have spent on completing your review. Thank you for choosing the Revery Toronto Downtown, we look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Selen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We are happy you enjoyed your overall experience. We look forward to welcoming you back!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Selen, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments on your recent stay with us. Guest satisfaction is extremely important to us and we appreciate your comments as it helps us to improve our overall guest experience. We hope to have the opportunity to host you again on your next trip to Toronto so we may provide you with an overall better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2020 par KL, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to provide us with your feedback. We look forward to welcoming you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2020 par KL, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to provide us with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.