Note fondée sur 712 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 janv. 2021 sur Hotels
Totally amazing, Toronto’s #1 hotel by far.
Personnalized service feel exclusive and important
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2021 par The Hazelton Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Gignac,
Thank you so much for sharing a review regarding your recent stay at The Hazelton!
Our mission is to ensure you had a memorable time at The Hazelton and through your kind words it is safe to say, we were able to achieve just that.
The entire team is truly appreciative of your feedback and cannot wait to welcome you back soon.
Stay safe!
Best Regards,
Management – The Hazelton Hotel
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2020 par Management - The Hazelton Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Lucie,
Thank you for sharing a rating regarding your recent stay at The Hazelton!
We look forward to the opportunity to welcome you back in the near future.
Best Regards,
Management - The Hazelton Hotel
par un voyageur de Québec
Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Les dimensions de la chambre et de la salle de bains
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par The Hazelton Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you back at The Hazelton Hotel in the near future.
par Emmanuelle
Publié le 12 févr. 2017 sur Hotels
par Yves
Publié le 11 août 2016 sur Hotels
par Isabelle
Publié le 30 nov. 2015 sur Hotels
par un voyageur de Paris
Excellents services pour cet hôtel de grande qualité
Publié le 1 déc. 2009 sur ExpediaSitué dans le quartier de Yorkville, cet hotel offre tout le confort requis pour un voyage d'affaire.
par un voyageur
Excellent!
Publié le 8 oct. 2024 sur HotelsI loved my stay, although I wish I had requested a memory foam pillow from the pillow menu (forgot). We were upgraded to balcony room without even asking for it! The staff was very warm and friendly!
The only thing that I didn’t like was the shampoo and conditioner , which though L’Occitane, weren’t of very good quality.
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
No complains at all. Highly recommended.