Note fondée sur 1 148 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Nice classic hotel with big clean rooms in a perfect location . Good staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Dear Angelo,Thank you for your kind review! We're pleased to hear you enjoyed the spacious, clean rooms and found our location ideal. It's great to know our team contributed positively to your stay. We look forward to welcoming you back and hope your next visit is just as enjoyable!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Dear Amadou,We are so happy you had a great stay with us, we look forward to welcoming you back again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Stationnement municipal seulement et non inclus avec l'hébergement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Roxanne Choliy, Gestion de l’hôtel
Dear Josee,We appreciate your feedback. We do offer valet parking at the hotel available 24/7 and some packages have parking included in the rate. Thank you for choosing our hotel.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,Roxanne CholiyGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Bel hôtel, personnel accueillant, restaurant de l'hôtel très bon!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Roxanne Choliy, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy,Thank you for your kind feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed our beautiful hotel, friendly staff, and our Signatures restaurant. Your positive feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing excellent service.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Best regards,Roxanne CholiyGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Le service au restaurant pour le petit déjeuner n’était pas à la hauteur de cet hôtel. service lent et l’omelette était un peu froide. Les pommes terre n’étaient pas bien cuites (vieille huile de cuisson)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Roxanne, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,We truly apologize for services that were not up to the standards. Your feedback is important and it will duly be noted for further training of our team members so we may provide you with the best possible service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Helpful staff and great rooms Will definitely come again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Roxanne Choliy , Gestion de l’hôtel
Dear Yvon,Thank you for sharing your feedback with us! We're thrilled to hear that you found our staff helpful and enjoyed our great rooms. We can't wait to welcome you back for another enjoyable stay!Warm regards,Roxanne CholiyGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Dear Aboud,We are pleased to hear you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back once again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Natasha, Gestion de l’hôtel
Dear Danielle,We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us .We look forward to many more memorable stays in the future!Warm regards,NatashaGuest Relations Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Roxanne Choliy, Gestion de l’hôtel
Dear Manon,Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards,Roxanne CholiyGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Roxanne Choliy, Gestion de l’hôtel
Dear Chenfei,Thank you for your valuable feedback. We're grateful for your stay and appreciate your input. We look forward to the opportunity to host you again in the future.Best regards,Roxanne CholiyGuest Relations Manager