Note fondée sur 112 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Maria, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind review. We hope to have you stay with us again :)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2018 sur Expedia
tres mauvaise cf tous mes messages precedents
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2018 par Guest Experience, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback allows us to improve the experience for guests. We will take your feedback into consideration and improve our customer service.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2020 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 1 nov. 2020 sur Expedia
Owner refused to acknowledge my cancellation. Very unprofessional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2020 par Justin, Gestion de l’hôtel
Apologies, unfortunately we do have cancellation policies in place to avoid this.
5 sur 5
par un voyageur de Toronto

Publié le 5 oct. 2020 sur Expedia
The apartment was very nice and clean, we had a great stay. Communication may be difficult at times but I was able to get a hold of someone eventually and they answered all my questions. The deposit was done through an etransfer and should be refunded within 24-48hrs, so we will see.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2020 par Justin, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur de Halifax

Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
At several times the key fob stopped working and although promised by the property owners, new fobs were not delivered. This meant we would have to ask the concierge every time we would want to go up to our unit.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great apartment

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Nice views, clean apartment, walking distance to all the things downtown.