Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 10 mars 2023 sur Expedia
Beautiful residence, unfortunately a bar / lounge for breakfast really not up to par. I waited 50' (for a simple American breakfast !!) to finally not be able to taste it for lack of time. The 2 servers were obviously overwhelmed and the kitchen even more ...!!
5 sur 5
par un voyageur

exceptionnel

Publié le 18 févr. 2023 sur Hotels
Hotel, exceptionnel, avec une super Piscine face a la mer appartement très luxueux vraiment je recommande
5 sur 5
par un voyageur de paris

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
Chambres très agréables modernes et confortables Vaste complexe au bout de la plage Grand parking souterrain Salle de bains très moderne Chaque chambre dispose d’un grand balcon avec une table et deux chaises très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We look forward to welcoming you back to Torquay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2019 sur Expedia
Bel endroit, tranquille et idéale pour découvrir Torquay. Plusieurs facilités intéressantes mais un peu vieillissantes. Le seul point négatif, c'est la qualité de la connexion internet, c'est incompréhensible qu'un hôtel de 4 étioles en 2020 n'a pas de connexion dans les chambres. Pour avoir une petite connexion, nous devons aller à la réception. C'est très décevant pour le prix payer. Des multiplicateurs de port du routeur un adolescent est capable de faire l'installation!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review. We do value your feedback and have forwarded to Management to look into the matter. We do apologize for the inconvenience caused.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Great resort , staff could not do enough to make our stay enjoyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Wyndham Resort Torquay, Gestion de l’hôtel
Good Evening Susan,Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had an enjoyable stay and that our staff contributed to making your experience memorable. Your kind words mean a lot to us, and we hope to welcome you back for another fantastic stay soon! Safe travels!Kind Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Wyndham Resort Torquay, Gestion de l’hôtel
Dear Darren,Thank you so much for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay at Wyndham Resort Torquay. We hope to welcome you back soon!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Honeymoon

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Honeymoon two nights , beautiful resort and great facilities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Wyndham Resort Torquay, Gestion de l’hôtel
Dear Christine,Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us at Wyndham Resort Torquay. Our team works hard to ensure all our guests feel welcome and comfortable, and it’s incredibly rewarding to know we met your expectations.It was a pleasure having you, and we truly appreciate your kind words. If your travels bring you back to Torquay, we would love the opportunity to host you again!Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Wotif
I did find it upsetting when I rang reception for some sugar to be sent up for our morning coffee in bed was told I would have to come down and get it myself- that defeats coffee in bed. I was told it would be topped up in the room later in the day which it wasn’t so I did end up in reception getting my own. Not a 3rd world problem but when you pay $$$$$ for the stay !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Wyndham Resort Torquay , Gestion de l’hôtel
Good Morning Dee,Thank you for your fantastic 5-star review! We’re thrilled to hear that you had a wonderful stay with us.We also appreciate you bringing your concern about the sugar to our attention. Your feedback is invaluable, and we are committed to addressing this issue to ensure an even better experience for our guests in the future.We hope to welcome you back soon, and thank you once again for your kind words and constructive feedback!Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Awesome place with beautiful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Wyndham Resort Torquay , Gestion de l’hôtel
Good Morning Damien,Thank you for your kind review, we hope to see you again soon here in Torquay! Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Amazing staff!! Super helpful, friendly and accommodating. Walking distance to great cafes and restaurants aswell as a stone’s throw away from the most beautiful beaches 😌
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Wyndham Resort Torquay, Gestion de l’hôtel
Good Morning Damien,We are delighted that you enjoyed your stay with us, and had an excellent time down in Torquay! We hope to welcome you back in the future!Kind Regards,