Note fondée sur 27 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear,I'm very concerned to read your comments and see the rating from your recent experience at our Hotel. We take our guests feedback very seriously. Would you mind contacting me directly at the phone number below so we can further connect? I look forward to speaking with you soon.Sincerely,Alejandro RangelGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for reviewing Hotel Azul Talavera Country Club. I am happy to hear your stay in Torreon was nothing less than fantastic. I hope you return to the city soon.Kind Regards,Alejandro RangelGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
Beautiful grounds. Quiet and safe. Great staff, friendly and helpful. Safe, reliable transportation is easy to arrange with staff. Good restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for reviewing Hotel Azul Talavera Country Club. I am happy to hear your stay in Torreon was nothing less than fantastic. I hope you return to the city soon.Kind Regards,Alejandro RangelGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for reviewing Hotel Azul Talavera Country Club. I am happy to hear your stay in Torreon was nothing less than fantastic. I hope you return to the city soon.Kind Regards,Alejandro RangelGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Habia un mal olor en el cuarto y fue imposible dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Buenas tardes Estimado Huespedhemos visto su encuesta de salida de nuestro hotel le ofrezco una disculpa, para azul talavera la opinion de nuestro huesped y cliente son muy importantes y estamos revisando para soluccionar. agradecemos su comentario ya que para nosotros es una area de oportunidad.saludos cordiales Alejandro Rangel L.Director General arangel@azultalaveratorreon.com
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for reviewing Hotel Azul Talavera Country Club. I am happy to hear your stay in Torreon was nothing less than fantastic. I hope you return to the city soon.Kind Regards,Alejandro RangelGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you for reviewing Hotel Azul Talavera Country Club. I am happy to hear your stay in Torreon was nothing less than fantastic. I hope you return to the city soon.Kind Regards,Alejandro RangelGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 25 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Estimado Huesped Nos gustaria tener sus comentarios sobre su estacia en nuestro Hotel Azul Talavera Para nosotros nuestros huespede y clientes son muy importante Atentamente Direccion Gral.
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Revisar el tema de los colchones de las camas, ya que el que nos tocó, se sentía demasiado usado, ya que incluso se sentía un "hoyo", por el uso
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Director del Hotel , Gestion de l’hôtel
Estimado huéspedhemos revisado su respuesta sobre su experiencia en nuestro hotel, para nosotros los clientes y huéspedes son muy importante por lo que ofrecemos una sincera disculpa por este inconveniente y trabajaremos para no vuelva a suceder.atentamente Direccion Gral.
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
Bad smell in the area