Note fondée sur 67 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
C etait un hotel ok. Notre salle de bain etait très bien mais celle de l hotel etait vraiment sale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Joe, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
No breakfast, Hard to find,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
I'm sorry to hear that you had a hard time finding our hotel. We are working on getting our food license, and we are planning to have breakfast available soon. We appreciate your patience while we work through this process.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
This hotel filthy!! It is extremely run down. There is missing trim and the doors are flimsy and not secure for safety. The entrance is unkept and someone has set up a lawn chair and sits in the back entry and drinks beer and smokes. There are cigarette butts everywhere. They do not have a breakfast as advertised but I wouldn’t eat there anyway. It’s the grossest dirtiest place I’ve stayed in. It’s extremely out dated and just plain nasty
par un voyageur
Disappointing
Publié le 15 juill. 2024 sur HotelsOld and run down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your feedback and will work to address your concerns.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Nothing special
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review of your stay at King's Inn. We appreciate your feedback and will use it to improve our guest experience.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Unable to check in- no one at the desk. Obviously a drug residence
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
Sorry for the experience you had at our hotel. We appreciate your feedback and will work to address the issues you mentioned.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
The places dirty outside and run down they do not have any breakfast. Is what was advertised?
It's basically a mess.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
We are working on getting a food license and are cleaning the outside parking lot. Sorry for any inconvenience
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Great price, great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par JG, Gestion de l’hôtel
Thank you