Note fondée sur 243 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Pas tres propre, les couvre lits étaient tachés. On a pas utilisé la douche qui avait des cheveux au fond. Les murs repeints et le plafond étaient impeccables par contre, il faudrait poursuivre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Anne-Marie,Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous et nous nous excusons pour tout inconvénient que vous avez pu rencontrer. Nous espérons avoir l’opportunité d’améliorer votre expérience avec nous. S'il vous plaît visitez à nouveau.Lilith#Équipe6
par un voyageur
Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2024
This motel was filthy tv wouldn’t work bathroom and floors throughout room was filthy the bed was like laying on a box spring. The first room they gave me when I opened the door there was a pigmy rattle snake in the room just inside the door. So I told them about it they moved me to the room next to it. I feel I should be reimbursed for the trouble. Ty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stephen,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Gloria, Thank you for the great rating!! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Clean
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Got a room on short notice, friendly staff, good price, next door to huddle house & convenience store
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Anita,Your feedback means a lot to us, and we eagerly anticipate your next visit. If there is anything we can do to make your next experience even more enjoyable, please do not hesitate to let us know.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Natalia, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Nat#Team6