Note fondée sur 969 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 juin 2020 sur Hotels
Bon hotel correct
par un voyageur
Publié le 9 juin 2020 sur Hotels
Correct bon hotel
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Hi Francois,
thank you for taking the time to review the hotel and share this with us.
safe travels and kind regards
Troy
par un voyageur
Excellent service but average rooms
Publié le 5 nov. 2018 sur HotelsHôtel assez bien situé près de plusieurs restaurants et à quelques minutes de marches du centre de Townsville. Le service était très bien à l’accueil et au check-out, qui est le point le plus positif de cet hôtel. Toutefois la chambre était assez vieille, peur-être que d’autres chambres sont mieux dans l’hôtel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us on your recent stay.
Kindest regards and safe travels
Troy
par un voyageur
Publié le 1 mars 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Jeanette,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very thankful and looking forward to welcoming you back again soon.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Wotif
convenient to cowboys stadium
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Doug,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Wotif
Needs modernizing, furniture old,tv needs updating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning KarleneThank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful for the constructive feedback and looking forward to welcoming you back again soon.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Joe,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
The staff were extremely welcoming and greeted with a smile, we received late check out and room upgrade
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Timothy,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.