Note fondée sur 965 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2020 sur Hotels
Bon hotel correct
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2020 sur Hotels
Correct bon hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Hi Francois, thank you for taking the time to review the hotel and share this with us. safe travels and kind regards Troy
3 sur 5
par un voyageur

Excellent service but average rooms

Publié le 5 nov. 2018 sur Hotels
Hôtel assez bien situé près de plusieurs restaurants et à quelques minutes de marches du centre de Townsville. Le service était très bien à l’accueil et au check-out, qui est le point le plus positif de cet hôtel. Toutefois la chambre était assez vieille, peur-être que d’autres chambres sont mieux dans l’hôtel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us on your recent stay. Kindest regards and safe travels Troy
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 mars 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Lexie,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Wotif
Friendly staff. Very clean. Plenty of places to eat within walking distance. Easy walk into city centre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Sandra,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Our family very much enjoyed our stay at The Grand. It was clean, well laid out and very comfortable. Only issue we had was the microwave was a bit temperamental. I would definitely stay again though and recommend it to family and friends.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Kalani,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Scott,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Toilet tiles damaged with sharp edges around the floor to wall height . Toilet suite has large half push button and the same with the full , these were corroded and unsanitary to touch. Kettle was corroded and needed replacement. Very noisey aircon outside on upstairs room this was banging all through the night . Pretty poor condition property. I was fooled like most by the photos on Expedia.I would say pay a bit more and get a nicer spot. Also car park options are costly $25 inside park.$15 outside of the building.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Dane Trezise - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Good Morning Joseph,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very sorry to find you had a poor experience with your room and we will be following up the concerns you have raised to have them rectified for all future guests.This is not the standard we wish for any of our guests to experience and we are extremely sorry. Thank you again for taking the time to review your stay and let us know.