Note fondée sur 969 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2022 par Melita Borg, Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! regards, Melita Borg - Guest Services Manager - Townsville
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Thanks for sharing feedback on your recent stay. I'm pleased you had an enjoyable experience with us. We look forward to welcoming you back on your next visit to Townsville. Kind regards, Paul Gray, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Dear Marie, Thanks for sharing your feedback after your recent stay. It was nice to see you enjoyed your time at our hotel. We look forward to welcoming you back on your next visit to Townsville. Kind regards, Paul Gray, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2019 sur Hotels
Le stationnement gratuit est annoncé sur la réservation et c’est effectivement 15$/soir. Le stationnement est gratuit le soir (pas le jour) dans la rue. La chambre est confortable mais pas aussi propre qu’on s’attendrait. L’hotel Est bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2019 par Paul, Gestion de l’hôtel
Dear Martine, I appreciate you taking the time to share your feedback after your recent stay. Your comments in regards to our car parking and room cleanliness were also appreciated. I'm sorry you felt our parking price wasn't indicated at the time of booking, I'm fairly sure it actually is as it has always been a chargeable service at the hotel as we don't own our own car park. Our housekeeping manager has shared your feedback with his team as we expect this to be at a high standard for all our guests. We look forward to welcoming you back on your next visit to Townsville. Kind regards, Paul Gray, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2018 par Paul, Gestion de l’hôtel
Dear Andre, I appreciate you taking the time to share your feedback after your recent stay. It was pleasing to read you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back on your next visit to Townsville. Kind regards, Paul Gray, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Hotel Grand Chancellor, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for taking the time to provide us with feedback from your recent stay. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Belen CanasGuest Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Hotel Grand Chancellor, Gestion de l’hôtel
Dear Jenna,Thank you for taking the time to provide us with feedback from your recent stay. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Belen CanasGuest Services Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The pool that we look forward to see it for my children. It is in convenient no one told us that under renovations.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Brisbane

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Recently upgraded central in City friendly staff clean modern room