Note fondée sur 486 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Good place
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Everything is amazing with the exception of breakfast.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great staff
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Breakfast was VERY UNSATISFACTORY. it was mushy potatoes, barely cooked gross sausage, no fruit. Also, no provision of pen, paper, and water bottle is very chintzy for a Marriott property. I was told at the desk their provision of water bottles was reserved for their platinum members! We'll go elsewhere!
2 sur 5
par un voyageur

Not handled well

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
The sheets on our bed in our first room had not been changed. We went downstairs to request another room without issue but were not offered any type of apology. Both rooms were questionable on cleanliness although our room was very quiet and as comfortable as possible when you feel like you're staying in someone's else's dirt.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Felt at home

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Great service. Hotel room was clean and cozy. Breakfast was good and the staff was very friendly.