Ratings based on 204 Guest Reviews
Hear it directly from our travellers
3.8 Room cleanliness
3.8 Service & staff
3.7 Room comfort
3.7 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
by A traveller
Posted Aug. 23, 2023 on Expedia
I liked that the place was clean and has everything we needed except a fridge. I found it hard to find the number needed to check in as I booked through Expedia but after that it was easy for multiple members of our group to access the room and leave.
Comment from Hotel Management
Aug. 28, 2023 by B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac, Hotel Management
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
by A traveller
Not good
Posted Mar. 27, 2022 on HotelsNot good. The reception lady was not welcoming or friendly. There was a smell in the room, the towela were stained and the remote full of grime... Was not confortable at all and couldn't wait to leave
Comment from Hotel Management
Mar. 29, 2022 by La Réception, Hotel Management
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Recommended
for Everyoneby A traveller from wiltshire.uk
easy hotel to crash in for beach
Posted Aug. 17, 2018 on Expediagood layout of room . shame the toilet door didnt open and shut properly. and handle was falling off but good overall crash pad. good location for food and easy of access to beach...
Comment from Hotel Management
Aug. 26, 2018 by Hôtel B&B Saint-Nazaire La Baule, Hotel Management
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
by A traveller
Posted Sep. 29, 2024 on Expedia
Ras
Comment from Hotel Management
Oct. 6, 2024 by B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac, Hotel Management
Bonjour,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac. La satisfaction de nos clients est notre principale préoccupation et c'est toujours un réel bonheur de lire des remarques comme les vôtres. Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour
by A traveller
Posted Sep. 18, 2024 on Expedia
Sehr freundliches Personal
by A traveller
Posted Sep. 8, 2024 on Hotels
Sejour calme dans une chambre propre et fonctionnelle. Petit déjeuner on ne peut plus correct avec un personnel courtois. Seul petit problème : code d'accès non fourni par Hôtel. Com.
Comment from Hotel Management
Sep. 10, 2024 by B&B Hôtel Saint Nazaire Trignac, Hotel Management
Bonjour,Nous vous remercions de nous avoir accordé ces quelques instants pour vous exprimer suite à votre séjour au B&B Hôtel Saint Nazaire Trignac.Nous sommes ravis d’apprendre que les prestations proposées vous ont donné satisfaction et nous prenons bonne note des points à propos desquels vous souhaiteriez que des améliorations soient apportées. Le bien-être de nos clients est au cœur de nos préoccupations, et votre témoignage nous encourage à poursuivre nos efforts pour vous satisfaire. A très bientôt,
by A traveller
Posted Aug. 28, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 31, 2024 by B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac, Hotel Management
Bonjour,Merci pour votre notation ! Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour à Saint-Nazaire !
by A traveller
Posted Aug. 21, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 23, 2024 by B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac , Hotel Management
Bonjour,Merci pour votre notation ! Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour à Saint-Nazaire !
by A traveller
Posted Aug. 21, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 23, 2024 by B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac , Hotel Management
Bonjour,Merci pour votre notation ! Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour à Saint-Nazaire !
by A traveller
Posted Aug. 18, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 21, 2024 by B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac, Hotel Management
Bonjour ,Vous avez eu la gentillesse de déposer votre avis et commentaires relatifs à votre séjour au B&B HOTEL Saint-Nazaire Trignac.Un grand merci, car vos commentaires nous sont précieux, ils sont sources d’amélioration perpétuelle.Vous n’avez pas rencontré lors de votre séjour le niveau de qualité conforme à vos attentes, veuillez nous en excuser. Nous tâcherons à l'avenir de vous satisfaire au mieux en faisant le nécessaire pour améliorer les différents points que vous avez soulignés dans votre avis.A très bientôtCordialement,