Note fondée sur 1 120 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Charmant hôtel
Publié le 6 sept. 2023 sur HotelsCharmant hôtel à la déco rétro mais tout le confort. Tout est adorablement décoré. Le personnel très sympathique. Petit déjeuner excellent avec la partie chaude servie par du personnel et un buffet à côté pour le reste. Le seul bémol. Notre voisin de chambre qui s'est mis à discuté à 4h30 du matin et qu'on entendait vraiment énormément . Je ne sais pas si cela est dû à un problème d'insonorisation vu que l'hôtel est assez ancien. Sinon j'ai vraiment aimé mon séjour.
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2022 sur Hotels
par un voyageur de Prescott Valley
Publié le 21 oct. 2024
We had a great stay. The room was clean, the front desk gentleman that checked us in was a super friendly, and the breakfast was great. Would stay here again!!
par un voyageur de Keller
Publié le 9 oct. 2024
Awesome!
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024
Room was fine. Just passing thru on way to final.destination
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024
Good stay
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Kiffin, Gestion de l’hôtel
Rhonda -- Wow! We love 5 out of 5! Thank you so much for taking the time to share your experience with us at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Trinidad, Colorado! I hope you had the chance to take advantage of our 24/7 hot tub and pool area AND our hot served breakfast -- 2 of our guest favorites! If not this time, definitely next time! See you then!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Emily, the person who checked us in, was sarcastic, rude, and completely unfriendly. Her counterpart, the young man who took over the front desk after Emily, was much nicer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Cy, Gestion de l’hôtel
Derrick -- First of all, thank you for taking the time to share your experience with us at La Quinta Inn & Suites by Wyndham. I am so very frustrated though, that you had a bad experience with our front desk. They are our front face to our guests and are who you should feel comfortable going to if you need help with anything during your stay. Another round of training in that regards seems in order. We're going to make that happen. Thank you for letting us know! Aside from that, I do hope you enjoyed other aspects of your stay. We do offer a great hot breakfast and 24/7 hot tub and pool area -- 2 guest favorites. Thank you again and we hope you will give us another chance to show you the love and appreciation you deserved as a guest of La Quinta Inn & Suites by Trinidad. See you then!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Excellent all the way around!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Cy, Gestion de l’hôtel
Mike -- "Excellent all the way around" just made this hotel's day! Thank you so much for taking the time to share your experience with us at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Trinidad, Colorado! We are so happy that you had a great stay! I hope you also had a chance to check out our adorable mountain town of Trinidad featuring 2 Colorado State Parks (Trinidad Lake State Park and Fishers Peak State Park), golf, live music, live theater, shopping, unique local restaurants, museums and so much more. I recommend taking our trolley to get the whole experience! Thanks again for taking the time and we will see you next time you are in the lovely mountains of Southern Colorado!