Note fondée sur 883 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tres bonne adresse
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsHotel très bien placé. Les chambres avec vues sont très sympa. La vue du sauna est superbe. Petit bémol pour le "housekeeping" qui est vraiment superficiel, dommage pour un hotel à ce prix !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Chantal (Ass. Front Office Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Renan,Thank you for your review!We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
5 jours avec les mêmes verres et tasses, nous avons du les nettoyer nous même, indigne d'un 4 étoiles
chambres très mal conçues, trop petites pour le prix, même si elles sont cosy...
obligé d'escalader le lit pour ouvrir les rideaux, difficile pour une personne agée.
aucune chaine internationale, pour un hôtel qui reçoit de la clientèle étrangère, pourtant avec les satellites et le câble c'est très facile, c'est la première fois que nous avons cette situation dans tous nos voyages à travers le monde.
nous sommes contraints de libérer la chambre pour 12 h, mais si l'on doit attendre 1 ou 2 h de plus, pas de toilettes disponibles. ce n'est pas acceptable
nous ne prendrons plus votre chaine d'hôtel, d'autres moins chers proposent des prestations supérieures à moindre coût. Expérience à ne plus renouveler
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Sandra, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-ClaireWe are truly sorry to hear about the disappointments you faced during your 5-day stay with us. It is concerning to learn that the glassware and cups in your room were not replaced regularly, which is certainly not in line with the standards we aim to uphold, especially for a 4-star establishment. Please accept our apologies for this oversight, and rest assured, we will address this with our housekeeping team to ensure that all amenities are refreshed daily. Regarding the room design and size, we apologize for any inconvenience you experienced, particularly the difficulty with the curtains and the accessibility issues for elderly guests. We appreciate your feedback as it highlights areas where we can improve our guest experience. We understand that these issues have influenced your decision regarding future stays with our hotel chain. While we are saddened to lose your patronage, we take your feedback seriously and will use it to improve our services. If there is any way we can assist you further or if you are willing to give us a chance to restore your faith in our hotel, please do not hesitate to contact us. Once again, we apologize for not meeting your expectations and hope to have the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Excellent hotel in the center of Tromsø
Publié le 2 févr. 2024 sur HotelsExcellent hotel, with elegant and confortable rooms. Breakfast was amazing and the gym is incredibly well equipped with a nice view on the fjord. Staff was nice and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Kato, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave such a fantastic review of our hotel! We are absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us.It is our utmost priority to ensure that each guest has a memorable and enjoyable experience, and we are thrilled to learn that we were able to meet your expectations. Your kind words regarding our facilities, services, and staff are truly appreciated and serve as a great source of motivation for our team.We strive to provide exceptional hospitality and create lasting memories for our guests, and we are thrilled to hear that we succeeded in doing so during your visit. Your satisfaction is our greatest reward.We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future. If there is anything else we can do to enhance your experience further, please do not hesitate to let us know.Thank you once again for choosing to stay with us and for sharing your wonderful feedback.
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2023 sur Expedia
Chambre trop petite et manque vraiment de placard .
Restaurant attenant au radison extrement chère c est limite du vol .
Petit dejeuner tres copieux
Etablissement silencieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2023 par Chantal van der Leek (Ass. Front Office Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,Thank you for your review.We hope to welcome you again one day in one of our hotel locations!Kind regards,
par un voyageur
Publié le 16 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2022 par Victoria , Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,
Thank you for giving us feedback.
We hope to welcome you back another time to us.
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2021 sur Hotels
Très bel hôtel, très bien placé, sauna exceptionnel avec vue imprenable sur Tromsø. On a adoré!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2021 par Sandra, Gestion de l’hôtel
Dear Stephane,
Thank you so much for your review. We are so glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Étape agréable
Publié le 23 août 2021 sur HotelsParfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2021 par Sandra, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Claude,
Thank you so much for your review. We are so glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
par un voyageur de paris
Publié le 7 févr. 2020 sur Expedia
Ménage quotidien succinct .. se limitant à faire le lit
Strict minimum
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Sandra, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
We hope o see you again soon!
par un voyageur de Orléans
Publié le 23 janv. 2020 sur Expedia
Sa proximité avec le centre ville, et l’ensemble des excursions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par Sandra, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,
Thank you so much for your review.
We are so glad you enjoyed your stay and our location.
We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2019 sur Hotels