Note fondée sur 76 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
50 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Magnifique place avec vue imprenable sur la mer ! . Un endroit très propre avec du personnel accueillant courtois et chaleureux. Note spéciale au propriétaire pour sont accessibilité et aux gentilles dames à la réception pour leur sourire!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Valentour , Gestion de l’hôtel
Dear Philip thank you for your feedback! We hope to host you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Ponto positivo para transfer de van do hotel para o centro e para a praia e para nos buscar de volta a toda hora. Ótimo jantar almoço e café da manhã. Funcionários do bar super simpático, do restaurante e da van também, da recepção nem tanto.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Far from city center.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Great resort with incredible staff. The location is a 10 minute walk to the main restaurant district. Pool was fantastic and breakfast was a nice bonus. I recomed this place for a family.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Valentour, Gestion de l’hôtel
Dear Adam, thanks to appreciate the location and the pool. We hope to host you again as soon as possible!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Valentour, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandrea, thanks for your feedback. We hope to host you again as soon as possible!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Lovely pool area. Bed was not comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Valentour , Gestion de l’hôtel
Dear Kristin, thank you for choosing Sentido Michelizia Tropea Resort to enjoy a pleasant holiday and thank you for appreciating the pool area.We are sorry to read a negative comment about the bed, but it is advisable to contact the reception so that we can act promptly and find a solution to the problem. Come back soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Loonge de tudo Pessimo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Valentour , Gestion de l’hôtel
kind Ferando, unfortunately this review is not very pleasant. Our resort is only a few minutes' walk away from the wonderful old historic centre of Tropea and we offer a free shuttle service to the historic centre, which is 2 minutes away by shuttle bus and a free shuttle service to the sea, which is 5/7 minutes away by shuttle bus. Unfortunately, we cannot understand what difficulty you have had, but whatever it is, the staff is always ready to help customers in difficulty.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Personal ist sehr nett und bemüht. Frühstück ist ausreichend, lecker, viel Auswahl. Wir haben ein Upgrade bekommen, was wir eigentlich nicht gewusst haben . Das Zimmer war super bequem, umso schlimmer war es dann, als wir die Erfahrung machen mussten, was es bedeutet, ein Economy Zimmer zu buchen. Durch die Buchung für ein Familyevent müssten wir das Zimmer wechseln. Das neue Zimmer ist Niemand zu empfehlen. Wir hatten über 28 Grad Celsius im Zimmer. Das Klimagerät hat leider das Zimmer nicht abkühlen können. Lüften war Fehlanzeige. Die Zimmertür steht nicht nur direkt gegenüber von der Straßenlaterne sondern man sieht von außen direkt ins Bett rein. Der Hotelstrand fanden wir absolut nicht schön. Es war sehr heiß und es gab nur eine Dusche mit Münzen. besonders sauber war es auch nicht und dafür 20€ zu zahlen, wenn in der Nähe wirklich schöne Strände für weniger Geld gibt, wieder mal enttäuschend. Dann das Taxi zum Zentrum, 25€! Für diese Strecke echt unverschämt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Valentour , Gestion de l’hôtel
Dear Ms Gabriela, thank you for choosing our resort and thank you for enjoying the breakfast and the staff. We cannot understand which economy room you are referring to. Your reservation is from 09 to 12 August a Classic room booked on Expedia, and from 12 to 14 August a Classic Triple room booked through Booking. Both types are the same, apart from the size, as the room from 12 to 14 August is larger, being a triple. The lido is an additional service chosen by customers to have exclusive use of sunbeds and umbrellas on the beach in Tropea. The taxi to the centre costs EUR 5 per person, but the hotel has a free shuttle bus that takes guests to the centre or to the beach in Tropea.Moreover, the hotel is in a privileged position and is a 7-minute walk from the historic centre of Tropea.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Valentour, Gestion de l’hôtel
Gentile Dragoberto, grazie per la tua valutazione positiva. Saremo lieti di ospitarla nuovamente al Sentido Michelizia Tropea Resort!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Air conditioning worked poorly both for us and our extended families that stayed at resort weeks prior . The staff was very accommodating but they were limited with what they could do .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Valentour , Gestion de l’hôtel
Dear Sal, thanks for choosing us and thanks for taking time to live a review. Fortunately, the air conditioning problem was promptly solved. our staff immediately made themselves available to solve the problem. Come back soon!