Note fondée sur 310 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2023 sur Expedia
Personnel peu agréable la toilette avait un problème de remplissage, il fallait jouer avec le flotteur pour arrêter le remplissage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Lenoble,Merci d'avoir fourni des commentaires. Votre expérience est importante pour nous, et nous espérons avoir l'occasion d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Tina, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amanda, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
My neighbors above and beside me got a little noisy after it was late
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi John, We appreciate your fantastic review and for awarding us with a 5-star rating! Knowing that you had such a positive experience at our location truly delights us.Your feedback is incredibly valuable to us and serves as a driving force to consistently deliver top-notch service. If you have any additional comments or if there is anything else that we can assist you with, please feel free to get in touch. Thank you once again for your support!Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
The walls were dirty and stunk from those smoking outside of the door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Brent,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Well it was located just fine to everywhere. The property is not well maintained it needs al9t of cleaning up. The pool is filled in. There could be other amenities to the place if they made a better effort to promote it. Then there are several rooms taken up by all the family they having living there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mark,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
very unsafe and dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ainsley,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Easy check in, clean room, kind staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lauren, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tamiko,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6