Note fondée sur 223 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Parfait pour une étape
Publié le 26 févr. 2020 sur HotelsHôtel sympa. Restaurant et bar très bien aussi.
Manque un petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Tasha, Gestion de l’hôtel
Hello Laurent,
Thank you for your feedback. I am glad to see you enjoyed your stay with us.
We recommend guests go just a couple of meters up the road to Chez Bean Cafe. They serve a great breakfast available from 7:30am.
Kind Regards
par Yves
Attention pas la chambre réservée
Publié le 4 août 2017 sur HotelsArrivée à 18h30 plus de chambre catégorie réservée ! Donc chambre pour handicapés avec deux lits pas très sympa
par Pierre
Juste convenable mais accueil sympa
Publié le 1 juin 2017 sur HotelsJuste convenable mais accueil chaleureux
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Really enjoyed the stay. Room was excellent. Clean, fresh, classic. Tub and heated bathroom floor were particularly nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Catherine, Gestion de l’hôtel
Hi Timothy,Thank you for leaving such a great review! We are so glad you have enjoyed your stay with us and hope to see you back again.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Wotif
What a hidden gem!! Highly recommend this place. Somewhere I haven’t heard of and that I’ve come apon before I found this whilst I was looking to stay close to Hampton downs.
The room was lovely and warm when we arrived, comfortable bed, luxury underfloor heating and sky tv and a coffee pod machine as a bonus!
The icing on the cake was the affordable nights stay!
Happy couple 😍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Catherine, Gestion de l’hôtel
Hi Faye,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had an enjoyable stay with us. Our team works hard to ensure our guests have a memorable experience, and it's wonderful to know we met your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit!
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Wotif
Our room had the air conditioning unit outside the window which kept coming on and off all night. I had asked if the room was quiet!! I was unable to open the window as the room felt airless due to the noise from the unit which was even louder when the window was open.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Wotif
Accommodation was adequate. Service was ok, feels like they were either in training or a wee bit lazy/distracted.
Room service request was disappointing- restaurant staff need further training!
Restaurant food, sub average - very disappointed.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Catherine, Gestion de l’hôtel
Hi Mark,Thank you for the 5 star feedback! We appreciate it, and hope to see you back again soon.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Catherine, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review! we are pleased you enjoyed your stay with us
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Wotif
Lovely old hotel with nicely done up units. Modern & clean.
Carpark spaces are quite tight as they are shared by those dining at the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Catherine, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review! We are pleased you have enjoyed your stay with us.