Note fondée sur 898 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2025
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2025
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2025 par JRodriguez, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We are happy to hear you found the DoubleTree Suites by Hilton Tucson Airport to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! I would also like to take this time to thank you for being a valued Guest, and we also thank you and appreciate your business.
3 sur 5
par un voyageur

USB Issues

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
USB ports did not work.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Property needs to be updated. Rooms are in need of a complete remolded. Will not be back.
5 sur 5
par un voyageur de Somerset

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Yes
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
There was literal mold in the vents and in the room- I felt like I had to have socks on the whole time because the floors felt crusty. The staff was wonderful but the room was gross
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Ice machines didn't work. Elevator didn't have a/c
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
super cute hotel very nice staff and clean room :)