Note fondée sur 931 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2022 sur Expedia
Il y a qu’un lit pour meuble. Tv et lumière pas raccordé aucune poubelle ni frigo rien. Odeur de fumée miroir cassé. Une nuit c’est déjà trop. On avait juste hâte de repartir le matin. Bruyant coller sur l’autoroute.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2022 par LM, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Quand même bien.

Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
eau était tout juste assez chaude pour la douche mais on nous a dit qu’il y avait des problèmes et que quelqu’un travaillait pour rétablir le tout. Nous avons dû faire réparer la porte d’entrée car il manquait 2 vis sur 3 et nous devions fermer la porte vraiment fort pour réussir à la fermer. Par contre le personnel était très attentionné. Très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par lupita, Gestion de l’hôtel
Thank you ! Please come again
3 sur 5
par un voyageur

prix pas cher, qualité moyenne.

Publié le 24 mars 2019 sur Hotels
chambre avec draps et serviette propre, mais le réfrigérateur n'était pas branché donc inutilisable car mauvaise odeur. pas mal de chambre servent de debarras ce qui laisse perplexe. Chambre était froide, l'air passé par la baie vitré et la climatisation n'était pas focntionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2019 par GLH Hotel, Gestion de l’hôtel
We certainly apologize that you experienced a less than desirable time with us. Ensuring that our guests have a positive stay is our first and foremost goal. We will use your feedback as a tool in helping us reach a higher standard. Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2019 sur Expedia
The only positive aspect was fast internet. The establishment itself and room are very dirty. No power outlet for CPAP machine or other facilities. The worst ever continental breakfast means nothing to eat many people come in & out. Cereal and coffee and containers all empty. Bed and sheets minus correct. Not even the basic stuff in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2019 par GLH Hotel, Gestion de l’hôtel
We certainly apologize that you experienced a less than desirable time with us. Ensuring that our guests have a positive stay is our first and foremost goal. We will use your feedback as a tool in helping us reach a higher standard. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

One huge mess that they never ever fix.This.Hotel

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Horrendous, I'll never stay in this place again ever. I ordered 2 beds One Refrigerator microwave. And what I got was nada On all accounts. Staff was not helpful. Doors did not lock like they were supposed to toilet. You made it feel like you were going through to the bottom floor when sitting on it. No power to the room, so nothing worked. Couldn't charge phones couldn't use microwave couldn't use refrigerator and that was the first night. The doors did not lock like they were supposed to the chain.Did not really work either. Second night they've promised us another two 2 beds in a room where everything worked properly. However, that was not the case. Come morning time. I had to go to the hospital for procedure. We were supposed to have a place on the bottom floor that didn't happen by the time I got back. They still didn't have a room. Mind you we didn't check out.You were there 3 days. They gave us a little temporary room with one bed, so tiny. It was ridiculous. The bathroom had no toilet paper. The door latch was broken off on both sides, so the door didn't work. Also, the bed was covered in black hair and not made. We're clean. Everything was so nasty in that room.I don't know how anybody ever went in there. Then they move us to a second floor one bed, but this room had power, and the door almost worked properly. However, when you find a black man on a bike staring at you through a window on the 2nd floor bented half after knocking on our door we didn't order Anyhing.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024