Note fondée sur 849 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 mars 2020 sur Expedia
tranquilité........................................................................................................................................................................................
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2020 par Haylee, Gestion de l’hôtel
¡Gracias por tus comentarios! ¡Esperamos servirle nuevamente la próxima vez que se encuentre en el área de Tucson! Hasta la próxima, ¡ten un día maravilloso!
par un voyageur
Hôtel très joli
Publié le 17 août 2018 sur ExpediaBel hôtel dont la deco est en cours de rénovation
Chambre mal insonorisée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par Hampton Inn , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are going to go through a slight renovation this summer and hope to update some of the furniture in
the rooms. The suites are definitely more spacious. We hope to have the opportunity to serve you the next time your travels bring
you to Tucson.
par Georges
Agréable séjour!
Publié le 14 déc. 2017 sur HotelsSéjour agréable. Chambre très confortable, tranquille et bon déjeuner. Installations
propres et attrayantes. Nous le recommandons sans réserves!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2017
Gracias por su estadía en el Hampton Innand Suites Tucson Mall. Disfrutamos tenerte.
par Pierre
a recommander
Publié le 8 sept. 2017 sur Hotelsbien après 24 h de voyage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2017
Thank you for staying with us. We look forward to seeing you again.
Regards,
Faye
par un voyageur de valley Springs
Publié le 16 nov. 2024
Nice place good price friendly taff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2024 par Ying, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We're glad to hear you enjoyed our friendly staff and found our prices to be appealing.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Ying, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We're thrilled to hear that you had a great experience with us. We look forward to welcoming you again soon!
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Joele, Gestion de l’hôtel
Hello Jose Enrique, Thank you so much for leaving a review. We are very happy to hear you enjoyed your stay, we hope that whenever you're back in town you chose to stay with us again.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
It was very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Joele, Gestion de l’hôtel
Hi Elisabeth, Thank you so much for leaving a review. We are very happy to hear you enjoyed your stay, we hope that whenever you're back in town you chose to stay with us again.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Noise in AC
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Joele, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed our staff and location. We apologize for the issues you encountered with the noisy AC. Your comments are valuable to us, and we will address these concerns to improve our services. We hope to welcome you back for a more pleasant stay in the future.
par un voyageur de Vero Beach
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
liked staff and location. rooms too dark. not enough lights. did have bug issues
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Ying, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed our staff and location. We apologize for the issues you encountered with the lighting and any inconvenience caused by the bugs. Your comments are valuable to us, and we will address these concerns to improve our services. We hope to welcome you back for a more pleasant stay in the future.