Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2019 par Director of Room Operations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for the generous rating of our hotel, the JW Marriott Tucson Starr Pass Resort & Spa. We are delighted you enjoyed everything our hotel has to offer. We are passionate about crafting enriching experiences with our inspired service and commitment to quality. It was a pleasure welcoming you to our quiet luxury resort, and we hope you will come back to see us soon. Best Regards, Eric H. McDonald, Director of Room Operations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2019 par Director of Room Operations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your excellent rating of the JW Marriott Tucson Starr Pass Resort & Spa. We are glad you enjoyed your experience with us and hope to see you again soon. Best Regards, Eric H. McDonald, Director of Room Operations
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
I enjoyed my stay. I especially enjoyed the morning hike.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
The pool is amazing!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The staff were incredible and went out of their way to make sure that we were satisfied with our dining experiences, pool side comfort, room, and our stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
They have a caputured audience as there is nothing else around the property and the prices of the food and drink are ridiculous. It was a Friday and the place was deserted which was fine. Had the large pool all to myself. Paying for parking in such a remote place is yet another insult.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels