Note fondée sur 889 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Property is dated. Rooms need to be updated. Breakfast was not great. Location is great and views are amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I am sorry we did not meet all of your standards. We will continue to work hard to get these issues corrected.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The bar and staff were amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Hope to welcome you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur de Tucson

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The room was not safe. Sliding glass door did not lock and main room door did not have any additional door locks. Not some place I’d recommend or stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I am beyond sorry to hear you felt unsafe. We are constantly improving and hope you will give us another chance in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The quality of the hotel absolutely did not justify Brett’s rudeness. Previous to leaving I called to confirm my reservation and was rushed off the phone then hung up on. Called back to change the days and same. Mind I only had until 4 and it was 3:30. Called back to cancel and was hung up on, put on hold without getting a word in edgewise, and finally got ahold of him again (same guy this whole time) just for him to say ok it’s cancelled and hang up on me yet again. Unfortunately, looks are deceiving and I thought I really wanted this place so I made a new reservation with the right days hoping I wouldn’t have to see him. Lo and behold, he was there when I checked in. Went to the room, couldn’t find the light switches right away and turns out one is Behind the door (not sure who’s idea that was). Turn on the shower to scare a silverfish bug who was on the tile. Flies in the room the whole time. Tile and grout was stained and dirty. The curtains were ripped and the screen was ripped. Next time I’m staying at a Best Western. This was absolutely Horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I am beyond sorry for the issues you experienced. We will work with the team to get these corrected.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Nice little hotel for great value.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
ningun dia nos hcieron limpieza
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
I am very sorry to hear you are upset, unfortunately we do not service rooms every day and housekeeping service needs to be requested. We do hope you will give us another chance in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Relajante comodo y excelente ubicación

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!