Note fondée sur 660 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
2,0 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
2,1 Confort de la chambre
1,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2020 sur Hotels
État délabré, propreté douteuse, petit déjeuner inclus dans le prix qui n'en est pas un. Pour finir prix de la chambre abusif par rapport aux prestations, et j'allais oublier personnel incompétent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Ana Sheva, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia, Thank you for letting us know about your experience. Your feedback is very valuable to our team and we are very sorry we could not meet your expectations. Hope you will stay with us in future, so we can have another opportunity to make your stay comfortable.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2019 par Anna RM, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your review. We recognized issues and working on to improve guest service. Hope next time you will enjoy staying with us. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Joy unexpectedly found

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
I was there for fun, thanks to my friend Tiffany she upgraded me to a senior executive room for nothing with towels & a private view. Good prices & always open for customers who have nowhere else to go even on the worst days. Great business thanks guys
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
I didn’t like anything about the property. The pictures where NOTHING like the property,
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Tucson

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Had to stay because even though i paid for the protection it wouldnt allow me to cancel. There is only 1 bed, no blanket, no pillows, no tv, NO AIR CONDITIONER there is a board nailed over the spot where an air conditioner should be. The front desk also said they are having problem with their water so there probably wont be water all night and dont let me forget ppl in the next room smoking weed. 4 ppl 1 bed, not even the bare minimum of amenities or necessities. This cost almost $100? I am beyond upset. This room was for my daughter, son in law, and 2 grandsons who unexpectedly needed somewhere to stay tonight and instead of being comfortable they are traumatized .
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2024 sur Expedia