Note fondée sur 920 évaluations de clients

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3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

A savoir

Publié le 28 déc. 2022 sur Hotels
Motel de 2 étages, rénové, propre. La chambre était bien, le lit aussi. Les points moins : 2 distributeurs de savon dans la salle de bain: les 2 vides et tu t’en rend compte sous la douche bien sûr ;( Une très jolie salle avec du mobilier tout neuf mais pas de petit déjeuner juste du café. L’insonorisation des chambres n’est pas super donc on entend la télé des voisins par exemple. Des trains très proches avec des sifflets très long et très forts mais que 2 dans la nuit. Bref si vous n’êtes pas réveillé au moindre bruit vous pouvez y aller on dort très bien entre 2 sifflets de trains et emmener votre gel douche et cet hôtel sera parfait pour vous. Pour le petit dej Starbuck pas trop loin en voiture.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par Lewis, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience au RED ROOF INN TUCSON DOWNTOWN – UNIVERSITY. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Je peux vous assurer que des mesures correctives seront prises pour éviter qu'une situation similaire ne se reproduise à l'avenir. Chez Red Roof, nous avons l'intention d'avoir votre confiance en nos capacités à prévenir des problèmes similaires à l'avenir. Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. Merci de partager vos préoccupations et j'espère que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir à Red Roof la prochaine fois que vos projets de voyage nécessiteront un hébergement.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2022 par Lewis, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN TUCSON DOWNTOWN – UNIVERSITY. I am sorry that your experience did not meet your expectations. I can assure you that corrective measures will be taken to ensure a similar situation does not occur in the future. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and I hope you will give us the opportunity to better serve you at Red Roof the next time your travel plans require lodging.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2022 sur Expedia
very well located for Tucson downtown. Hotel very cool, with wifi and hot tub, but it's little dangerous around....the room is big and clean no problem, and wifi ok. The staff is cool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Lewis, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2022 sur Hotels
Stationnement tres petit j'ai du stationner dans la rue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2022 par red roof, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF INN TUCSON DOWNTOWN – UNIVERSITY. I will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.
3 sur 5
par un voyageur

Séjour 25 au 27 février 2019

Publié le 4 mars 2019 sur Hotels
Bien situé pas loin du centre, petit déjeuner correct. Problème de bruit car on entend siffler les trains à toutes heures de la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par DLB, Gestion de l’hôtel
Nos gustaría agradecerle por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta en línea. La retroalimentación de nuestros huéspedes es muy importante para nosotros y su opinión nos ayuda con nuestros esfuerzos continuos para brindar un excelente servicio y una excelente estadía. Muchas gracias por su negocio y esperamos verlo en el futuro.
1 sur 5
par un voyageur de Duncan

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
It just was not at all what we expected or what we signed up for
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Ron, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN TUCSON DOWNTOWN – UNIVERSITY.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Ron, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN TUCSON DOWNTOWN – UNIVERSITY.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Ron, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN TUCSON DOWNTOWN - UNIVERSITY. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for any issues during your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
It could have been better if we'd stay here before and our concerns with the bathrooms and since we got no room there were 13 flies in our bathroom and we told him about it it made seen it went and got the maintenance guy anytime I go up front to tell him I went a different room and they told me to go back to my room there's no flies there but you wouldn't tell me how they got rid of them they said that spray well you know what they did they open up the bathroom door and let him into the bedroom and therefore there is no more flies, therefore we had no more floods in the bathroom for sure but they were in the bedroom and we had to kill them all ourself and pick them up with their fingers because we hadnoo broom available in the bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Ron, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF INN TUCSON DOWNTOWN - UNIVERSITY. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for any issues during your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Sanesha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Mavis,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Tucson Downtown - University and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. Thanks again and we look forward to seeing you in the future, should your travels bring you back to our area.Sincerely, Sanesha Red Roof Management RediResponse Specialist