Note fondée sur 1 044 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Très sale , les petits déjeuner qu'on ne peut même pas donner à un prisonniers , plus jamais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Rose,We're sorry to hear about the experience you described. The cleanliness of our accommodations is one of our top priorities, so it's unfortunate to hear that this wasn't reflected during your recent visit. Our team is dedicated to making improvements where necessary, so we will be sure to discuss all of your comments internally. It is our hope that you will consider giving us another chance soon; we're confident that we can impress you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Very good breakfast and excellent services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Carmen Amescua, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us and giving us a perfect 5/5 rating. We're delighted that your stay exceeded your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we're thrilled to have contributed to your memorable experience. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2023 sur Expedia
À mon arrivée à l’aéroport de Tucson, pas moyen de rejoindre l’hôtel pour la navette. Une chance que le chauffeur d’une autre navette a accepté de me conduire à l’hôtel. Pour le reste , c’est bien. Le personnnel a été très gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par Yash Chauhan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry for the miscommunication when calling the hotel. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2022 sur Hotels
Hotel tres propre ! Accueil sympa et agréable ! Chambre top ! Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par C Fulton , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! I am so pleased to know you enjoyed your time with us, and we hope to welcome you back soon! Happy Travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Personal muy amable. Amplias habitaciones
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Cynthia, Muchisimas gracias por su comentario. Esperamos verlos pronto de regreso.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
La verdad que desde la llegada todo excelente, el trato de los empleados muy serviciales, las instalaciones muy limpias, el desayuno incluido delicioso! además de que muy tranquilo, cerca del aeropuerto y fácil llegada, varias tienditas, restaurantes y gasolineras cerca! Recomiendo hospedarse, seguro que también vuelvo para probar la alberca!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Carmen A , Gestion de l’hôtel
Cinthia muchimas gracias por tomar el tiempo de dejarnos su experiencia aqui en Sonesta Select Tucson Airport. Los esperamos de nuevo pronto.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Saltillo

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Excelente opción!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Carmen Amescua, Gestion de l’hôtel
Muchísimas gracias Israel. Esperamos verlos pronto de regreso!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Air conditioner was too loud and no hot water.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Carmen Amescua , Gestion de l’hôtel
I am sadden to know your stay was not up to our standards. I will talk to the department head to resolve this issue immediately. I apologize hopefully you give us another opportunity in the future
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Carmen Amescua , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review . I am sadden to see we did not meet your breakfast standards. We will use your review for training and to help better our quality service. Hope you give us an opportunity in the future.