Note fondée sur 605 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback. I will share this with my staff.John Rodriguez
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
À éviter
Publié le 13 mars 2020 sur Hotels C’était sale, le spa ne fonctionnait pas, service lamentable, draps sales, tache de sang dans la salle de bain, ...
par un voyageur
Publié le 7 mars 2020 sur Expedia
par un voyageur de Paris
Publié le 15 avr. 2011 sur Hotels
Chambre convenable pour une nuit. Le micro ondes et le frigo dans la chambre sont un plus
par un voyageur
Publié le 22 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I will share this with my team.John RodriguezGneneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, I will share this with my team.John RodriguezGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
I paid for a three nights day barely got a day and a half never bothered anybody didn't even come out just to say I didn't even say and then lady comes back saying okay no problem and comes back 10 minutes later see my manager wants to meet it in the room today and then 10 minutes after that man you can't be here you have to leave now so essentially it was ripped off completely tired penniles in truck on the other side of town and I was supposed to be there to rest and got nothing of the sword horse experience ever and dishonest non-professional people the old man I didn't get his name and bald headed man was the owner or manager so called and the Mexican lady the white guy that works at night awesome dude totally 100 we did definitely deal with him again if I did but all the other ones are scumbags
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedbackJohn RodriguezGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
It's close to the Convention Center, which was important to me. The bed was comfortable. The host/hostess were friendly.
In the room, there were lightbulbs missing. The microwave and refrigerator were old and obviously well-used. The microwave plate did not rotate. There was not a room coffee maker. Pods were provided to place in a paper cup of hot water, which was unsatisfactory.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I will address these issues to the staff.Have a wonderful weekJohn RodriguezGeneral Manager