Note fondée sur 279 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Pas d'eau chaude et les autres chambres disponibles sentaient le tabac et n'étaient pas très propres. Nous n'y sommes pas restés.
4 sur 5
par un voyageur

On Route 66

Publié le 27 mai 2019 sur Hotels
very kind person for check in. efficient and clear for foreign traveler. Affordable and simple. Room furnitures are old fashioned but for a short stay, it’s ok. WiFi very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
3 sur 5
par Lucie

De passage sur la route 66

Publié le 30 juin 2016 sur Hotels
Pour ceux qui empreinte la route 66 toute les attractions de la ville sont aux alentours et accessible à pied. Les chambres ont de très petites fenêtres mais l'état général de la chambre est correct
1 sur 5
par un voyageur

Drive by this one!

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
We had a 4PM check in, we didn’t get there till about 6:30, they finished cleaning the room just before 7:00, but their was a guy who was doing something with the DirectTV, that required something to be reinstalled. He left at 8:30. So I would have to say that checkin didn’t go to well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
I am sorry for the inconvenience and I agree with the delay but it was due to bad weather. We will have Ty our best to keep you happy on your next visit. Once again I sincerely apologize
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Poor mattress, carpet dirty, cockroaches friendly; however, for a 60 year old motel on the old highway 66, it worked for the price. Replace mattress and shampoo carpet and don’t use tiny soap and shampoo packages.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Thanks for your recommendation. We will implement as soon as we can
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
No hot water! Construction materials blocking parking. Doors didn’t close properly. Staff was friendly though!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
Sorry for the Inconvenience. We are installing new Gas lines
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
Do not go here. We paid ( no refunds) walked into a nightmare. Cords all over floor towels brown when should have been white, pulled blanket back and nothing but stains and pubes... Disgusting worst I've ever seen, and I've seen bad. We left. Dropped key in key box and took the hit and got another hotel room. That place needs to be shut down. Get someone over there to inspect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Ash, Gestion de l’hôtel
It appears you walked into a room that was not cleaned and so it was wrong room. Had checked back with me in the office I would have sorted the mistake out. I am very sorry for the trouble we put you through but in future pls let us know so we can correct the mistake’s and find the employee responsible for the mistake
3 sur 5
par un voyageur de Mesa

Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
Felt was under par.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Expedia
Looking for the Route 66 experience and picked a dive. Ruined the experience!!