Note fondée sur 616 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Marie-Claude de Montréal

Bon rapport qualité-prix

Publié le 19 juill. 2015 sur Hotels
Bon rapport qualité-prix mais surprenant que cette compagnie charge un extra pour le Wifi alors que d'autres hotels plus modestes offrent le service gratuitement. Hotel confortable et propre
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Paul, Thank you for the awesome rating! Natalie#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Staff was excellent, room clean and price perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sally, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Gross and they scam you

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Literally the worst hotel experience I’ve had in 20 years. With a scam to boot. The manager insisted on charging more money for an extra person despite booking a room with 2 beds. When we argued, he switched us from room 122 to room 121 - and 121 of course had a leak that flooded the bathroom overnight. Bugs on the floor. It was just awful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Brandon, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels! Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur de Mount Vernon

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Juliana was amazing. She made our long day end with a smile. Grateful we stopped.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Basic accommodation.

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Sufficiently clean and comfortable basic accommodation. Good value.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The shower was dirty and the turn-on tap was stuck so it wouldn’t turn. Basically a bed to sleep on.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels