Note fondée sur 48 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Herzliche Grüße,Kathrin Haller
2 sur 5
par un voyageur

Service client à revoir

Publié le 1 juin 2023 sur Hotels
Service client médiocre voir désagréable. Pas de réception ne signifie pas aucun service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Dear Josselin,Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your stay didnt meet your expectations.We do have a 24h telephone service. Did you use this service?Best regards,Kathrin Haller
5 sur 5
par un voyageur

Chambre moderne et confortable

Publié le 3 oct. 2021 sur Hotels
Magnifique hôtel, très confortable et bien aménagé. Très bonne literie, salle de bain très bien équipée (savons, serviettes). Petit souci lors de notre arrivée car je n’avais pas reçu les codes pour entrer… la chambre n’était en fait pas prête à l’heure mais j’ai contacté une responsable par téléphone qui a été super efficace et sympa. Une demi-heure plus tard tout était réglé heureusement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2021 par Kathrin Haller, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at our hotel and for taking your time in giving us a detailed feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Hallo Dzemal, vielen Dank für das gute Feedback.Herzliche Grüße,Kathrin
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Das einzige was ich bemängle, ist der Zustand das es im Zimmer eiskalt war als ich angekommen bin. Alle Heizungen waren aus…dies finde ich bei den jetzigen Außentemperaturen sehr unfreundlich.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Hallo Andy,vielen Dank, dass Sie uns ein Feedback geschrieben haben. Es tut uns leid, dass Sie ein kaltes Zimmer hatten. Tatsächlich ist das Housekeeping Team angehalten die Heizung auf 2 zu stellen um eine Auskühlung der Zimmer zu vermeiden. Wir werden unser Team nochmals daran erinnern und hoffen, Sie wieder einmal bei uns zu Gast zu haben.Herzliche Grüße,Kathrin Haller
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
No service, no help, terrible experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2023 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Dear Avery, dear Yosef, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you feel this way and that your stay didnt meet your expectation. Best regards, Kathrin Haller
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia
This property has no humans so in order to check in you need a code which is supposed to be sent in an email The email was never sent to me so when I arrived I needed to wait and wait outside a locked door until finally someone on the phone answers.... not good at all. Then I am sleeping and do not disturb is on and cleaning come in at 8:30 am with no warning and come inside my room! Outrageous. I stayed here a few times before and it was not amazing but it was better then this experience. I think I deserve a refund for this Terrible stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Dear Yosef,Thank you for taking your time in giving us a feedback regarding your stay. We are sorry to hear, that the experience didnt meet your expectations this time.I just checked the communication board on Expedia and in the chat our information e-mails for you are visible from September 06th and September 09th. Why you didnt receive them I cannot say at the moment unfortunatey. If you experience something like that the quickes way to solve the situation is just in giving us a call and we can open you the door immediately.For the early distubance please accept our appoligies. Please note that our Housekeeping always knocks on the door and anounces before they open any door. However to ensure that nobody enters our room in the morning we do have have door signs in the rooms at the wardrobe. If you put these signs on the door handle with the X visible. The housekeeping team will know that you do not wnt to be disturbed and will not know on your door until check-out time.We know that our digital concept is not suitable for everyone but hope that you change your mind about our hotel concept and stay with us again.Best regards,Kathrin Haller
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Angenehmer Aufenthalt trotz Zugangsschwierigkeiten

Publié le 8 août 2023 sur Hotels
Bis auf den Erstzugang zum Hotel ist dieses Hotel sehr empfehlenswert. Der Zugangscode beim Erstzugang funktionierte leider nicht (es ging an diesem Tag auch anderen Hotelbewohnern so). Nachdem uns andere Hotelbewohner den Zugang gewährt hatten entwickelte sich Anmeldeprozess am Automaten zu einem langwierigen Unterfangen. Danach hat alles bestens funktioniert und der Aufenthalt war sehr entspannend und angenehm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Hallo Jens,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu geben. es freut uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten.Wir arbeiten daran, den Check-In zu vereinfachen.Herzliche Grüße,Kathrin Haller
3 sur 5
par un voyageur

Bad expirence with checkin and cleaning

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Booked two rooms, check-in was a problem. Info missed for the second room. Had to wait 30min in phone. First room was ok clean but there was leftovers from other guests... :( Second room dad a dirty floor, bread crumps and bigger pices...;(
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Kathrin, Gestion de l’hôtel
Dear Morten,Thank you very much for tsking your time in giving us a feedback. We are sorry to hear that your stay didnt meet your expectations.As to your reservations these where 2 separate reservations done through Expedia therefore each room has to be checked in seperately.As to the cleanliness definately this is not how your room should be prepared. Hopefully you contacted us to solve this issue. We also will inform our housekeeping accordingly.We hope that we will have you as our guest again in the future and can show yo that we can do better.Best regards,Kathrin Haller