Note fondée sur 127 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Dear Quentin,Thank you for the review. We are very happy to see that you enjoyed your holiday with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Bali Dive soon. Kindly,Nicole and the Bali Dive team
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Dear Charlotte,Thank you for the review. We are very happy to see that you enjoyed your holiday with us at Bali Dive. It was a pleasure having you here and we hope to see you soon again. Kindly,Nicole and the Bali Dive team
par un voyageur
Top ras
Publié le 23 juill. 2024 sur HotelsTrès bon hôtel bonne accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Bonjour et Merci pour votre commentaire Nous sommes contents de voir que vous avez passé du bon temps et espérons vous revoir bientôtCordialement Damien et Bali Dive
par un voyageur
Bel hôtel belle piscine avec bon centre de plongée
Publié le 12 août 2023 sur HotelsBel hôtel avec un super centre de plongée ; personnel de réception pourrait être plus avenant.
La partie piscine est top et les chambres confortables.
Nous avons passé un bon séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2023 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Dear Franck,Thank you for the review. We are happy to hear that you had a nice and comfortable stay with us at Bali Dive Resort and Spa. Great to see that you enjoyed the pool area with the beautiful view. I'm sorry to hear that your experience with the reception staff was not top notch and we will make sure to improve for the future. Thank you for choosing our beautiful resort for your holiday and we hope to see you again in the future. Kindly,Nicole Dulau
par un voyageur
Exceptionnel
Publié le 24 juill. 2023 sur HotelsExcellent hôtel je recommande fortement pour un séjour agréable en couple et en famille.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Dear Abellah,Thank you for the review and for recommending our resort to future travelers. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon. It was a pleasure having you here!Kindly,Nicole and the Bali Dive team
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2019 sur Expedia
Calme, sympa, directement sur la plage noire, loin de la foule de Dempasar. Club de plongée très cool. Bravo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Merci pour votre commentaire!
Thank you for the review and feedback. We are happy to see that you had a relaxing time with us at Bali Dive Resort and Spa and we hope to see you soon again.
Kindly,
Nicole Dulau
par un voyageur
Top du top !
Publié le 4 nov. 2018 sur HotelsMagnifique hôtel avec la magie de se retrouver entre la mer (et la piscine) et l'un des plus beaux volcans du monde. Possibilité de faire de la plongée sur place. Très bonne cuisine sur place également.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par Nicole Dulau , Gestion de l’hôtel
Cher Sebastien,
Merci beaucoup pour la critique.
Thank you for taking the time to review us and share your experience with others.
We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again on your next holiday to Bali.
Kindly,
Nicole Dulau
par un voyageur de Paris
Publié le 3 oct. 2018 sur Expedia
Tres bel hotel, cadre tres sympathique avec belle vue sur mer. Tres bon confort dans les chambres et tres propres. Point negatifs: personnel pas tres aimable et un rat nous a dit bonjour aux abords de la cuisine...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2018 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Dear Francois,
Thank you for the review and feedback. We are happy that you liked our beautiful resort.
I'm sorry that you experience our staff as not very friendly. Sometimes the culture and the language can make people misunderstand the situation. Our staff are doing their best to fulfill each and every guests wish, but since English is their second language, they might sometimes misunderstand. Misunderstanding is even easier when neither the staff or the guest use English as their first language. We apologize for the inconvenience.
We hope to see you again on your next holiday to Bali.
Kindly,
Nicole Dulau
GM
par un voyageur
Cher pour ce que c est
Publié le 25 sept. 2018 sur HotelsChambre: si vous prenez une chambre avec 2 lits séparer attendez vous allez avoir qu’une seule prise entre les deux. Après avoir contacté l’hôtel pour leur signaler ils ont dit que la chambre comprenenait trois autres prises . Ce qui est vrai si on débranche le frigo la télé et une dans la salle de bain.
Le personnel : le personnel n’est absolument pas discret au restaurant durant votre repas il se pose à côté et ricane entre par le fort. De plus il y a une grosse différence de traitement entre les personnes qui parle bien anglais et les autre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2018 par Nicole Dulau, Gestion de l’hôtel
Dear Carole,
Thank you for the review and the feedback. We are sorry to see that you didn't fully enjoyed your stay with us. You can find two sockets in the room (plus one in the bathroom) that you can use without pulling out the fridge or the TV. One of them is next to the bed and one of them is under the mirror. I do agree that there should be one more socket next to the bed and I will make sure to solve this issue in the close future.
Regarding the treatment between the English speaking guests and the none English speaking guests, there is no difference. It might maybe sometimes seem like it is, because it is possible to have a conversation with the English speakers, while this is a lot more difficult to do with the non English speaking guests. However, the staff are not here to have conversations, but are here to help our guests, regardless their English skills. Our staff are trying their best to make sure that you will have a wonderful holiday, either if you can speak English or not.
We hope you had a nice stay with us and we hope to see you in the future.
Kindly,
Nicole Dulau
GM
par un voyageur
Très proche de la mer
Publié le 19 août 2018 sur HotelsTrès belle vue sur la plage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2018 par Nicoletta Dulau GM, Gestion de l’hôtel
Dear Denis,
Thank you for taking the time to review us.
We are happy you liked your stay here and we hope to see you soon again.