Note fondée sur 929 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2019 par Jonathan B., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to give us feedback. We hope you enjoyed your stay, and we look forward to having you back in the future!
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024
I feel like some of the property looks worn, but other than that perfect !!! I loved the vibe
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Not well kept, had potential
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
We are sorry for not satisfy you to level we you expect. We ensure you will have comfortable stay in future. Give us opportunity to serve you in future.
par un voyageur
Good and bad
Publié le 15 août 2024 sur HotelsLove the property and room, but the technology is terrible. Low-resolution TV with no cable guide and poor speakers, and no Closed captioning. Since TV was unusable, I thought I'd stream - but internet was so bad I could not stream. I had to revert to using my phone as a hot spot. I'd give this place glowing recommendations if the dang TV was even fair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and apology for inconvenience. We will fix issue you encounter and work diligently to fix technology at earliest.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Rooms are a good size. Clean and quiet. Great location. Didn’t get to use the pool or seating area seems we didn’t get there until after midnight. Easy check in. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par N, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur de Hollywood
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Room smelled pretty bad during the whole stay, and air conditioner was too loud. Both rooms has the same problem.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par N, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are sorry for the inconvenience you had and we appreciate letting us know. We will fix it.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par N, Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience which would have known then certainly we attempt to fix it. Given opportunity in future we ensure you have wonderful stay.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Nice rooms the tv didn’t work in ours but they changed us rooms and the tv worked it’s just the shower handles were broke in the new room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par N, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We certainly make sure to fix and have no inconvenience to our guest.