Note fondée sur 670 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
I liked the modern touches and the food options. Close to the hospital and exactly what we needed for our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
We are so glad that you enjoyed your stay. It sounds like every thing was just right. We would love to see you again the next time you are in Tulsa.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10! We are happy that you enjoyed your stay. We would love to welcome you back the next time you are in Tulsa.
5 sur 5
par un voyageur

Stay while it’s fresh and new

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Clean and fresh. Beds were new. Polite staff at check in & out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for telling us about your experience at our hotel. We are glad that you found the hotel clean and fresh and the staff were polite. We strive to make every stay just right, and would love to welcome you back again the next time you are in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5! We love the fact that you enjoyed your stay and would love to welcome you back the next time you are in Tulsa.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The room was like staying at a hostal but without the European vibe. There was no place to put your clothes other than a few hangers out in the open. The view was not great. The pool was small. The bed felt like sleeping on a board. When I lost something I went back to the hotel and called three times every time I was promised that someone would get back with me and no one ever did. I would not recommend this hotel to anyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
I do apologize for the inconveniences you faced during your stay. We would love the opportunity to show you that is definitely not the norm for our property.
5 sur 5
par un voyageur de Hazelwood

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
This is an excellent hotel. I will patronize here on my next trip to Tulsa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5. We are pleased that you had a great experience here and we welcome you back on your next trip to Tulsa.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking time to tell us about your stay. We appreciate your feedback. It seems like you had a good stay, so we would love to see you again the next time you are in Tulsa.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
It was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to tell us about your stay. We are glad to see that you had a great stay and look forward to seeing you again the next time you are in Tulsa.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score. We appreciate you taking time to tell us how we did. We love that you enjoyed your stay and would love to see you again the next time you are in Tulsa.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Ann -- GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5! We are so happy that you enjoyed your stay with us, and look forward to seeing you again the next time you are in town.