Note fondée sur 134 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Arthur, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par HR Bhakta, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your great reviews
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
Wish there was breakfast available hopefully it can come to the future 😁
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jose, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Friendly, accomodating staff made check in easy. Impressed with the the large clean room and bedding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par HR, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review. Sir it’s my pleasure.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par H R, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful reviews.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
Nice place One of the few good neighbor attitude in Tulsa. Very accommodating with my 2 dogs. Not the greatest neighborhood but I felt secure staying here. The owners were very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par HR, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience.
1 sur 5
par un voyageur

Was robbed by hotel

Publié le 6 août 2020 sur Hotels
was told at check in that a cash deposit was required even though card was on file from booking the room. didnt have $100 arirrived 1 35 mins later with cash dep was told my reservation was cancelled when we left with no refund. also no refund from hotels.com. I was basically robbed for room rate and the facility isnt even the one advertised, not same building or rooms or furnishings
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par Bella, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your experience, Larry! Being a visitor, we expect everything is perfect. Do not worry, we have shared the feedback to our relevant team immediately to rectify the issue. We hope to serve you better in the future. Regards, Bella!
5 sur 5
par un voyageur de Oklahoma

Publié le 26 juill. 2020 sur Expedia
The best motel so far i been tooi loved it there nice people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2020 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, we are elated to know that you liked our services. Regards, Alex