Note fondée sur 922 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par GM , Gestion de l’hôtel
Dear David, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Kyle Lippe, GM
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very old. Bathtub rusted. Green carpet was dirty and the bed shams had stains. Will not come back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Janayah, Our goal is to offer a bright, fresh, and comfortable hotel, so I sincerely regret we let you down in these areas. We are grateful for your patronage and your time in sharing this feedback. We do review it as a team to foster improvements. For this reason, we hope that you might consider a return visit. We'd love another opportunity to show you that comfort is our top priority. Sincerely, Kyle Lippe, GM
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Love the concept of the Renaissance. Nice setting for a hotel and small convention enter. The property needs a seeious decor overhaul to bring it up ti date.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Garth, Thank you for your time in reviewing our hotel. We strive to provide a WOW experience, so I regret that your visit was just okay. We appreciate your patronage and hope to impress you on a return visit. Sincerely, Kyle Lippe, GM
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
What a great hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Adrianne, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Kyle Lippe, GM
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Nice facility, social area, clean!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Bambi, We're happy to hear from you! It's great to know that you enjoyed your stay. Please plan to visit us again the next time you travel to the area. Best, Kyle Lippe, GM
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Great location, easy access to shops, very clean and quiet. Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jamie, We are incredibly grateful you took the time to leave us a review! We love to hear that our guests are happy with their experience! On behalf of the entire team, thank you for your feedback; we hope to have the opportunity to host you again soon. Best, Kyle Lippe, GM
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Christie, I sincerely appreciate you for sharing your feedback with us. We are committed to improving and strive to surpass your expectations in the future. Thank you for your valuable input. Sincerely, Kyle Lippe, GM
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jacob, We were honored to have you as our guest, and we can't wait to welcome you back again. Thank you for choosing to stay with us. Best, Kyle Lippe, GM