Note fondée sur 927 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review and please visit us again. Best, Kyle Lippe, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
The rooms are nice enough. There’s no fan in the bathroom, and it’s garbage that they charge $12/night to park in their parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Aaron, Thank you for choosing us, but I’m sorry that we did not provide a more positive experience. We appreciate the feedback and hope to have the opportunity to leave you with a more favorable impression on a return visit. Sincerely, Kyle Lippe, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Thornton

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Good property and central location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Curtis, Thank you for allowing us the pleasure of hosting you! We appreciate your feedback and your positive review. We hope to see you back anytime you return to the area. Best, Kyle Lippe, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Awesome hotel!! Staff was very friendly and the room was super clean and nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, What an uplifting review! Our goal is for every guest who stays with us to have the experience you described. Thank you so much for your business and your kind words. We hope you find a reason to visit our Renaissance again soon. Best,Kyle Lippe, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
This was a nice stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Bambi, We're happy to hear from you! Thank you for taking the time to share your kind review of your recent experience at our hotel. We look forward to being your hotel of choice when in the area. Best, Kyle Lippe, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you for sharing this review, and we welcome you to visit us again anytime! Best, Kyle Lippe, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Our stay was amazing. The room was beautiful. Yes the hotel is older but it was super clean. Beds were comfortable. Justin the front desk manager was excellent along with the entire staff. We can’t wait to return next June.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear susan, Whenever guests use the word "amazing" regarding their stay at our Renaissance, we are all ears! Thank you so much for your business and for taking time out of your day to let the team know how much you enjoyed your time with us. Please come back soon. Best, Kyle Lippe, GM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Abigail, We aim to impress you, so I sincerely regret that you did not enjoy your stay. I value your feedback, and we hope to serve you better in the future. Thank you for staying with us. Sincerely, Kyle Lippe, GM