Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Nice place. Great service. A good choice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear guest.We thank you for posting the review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are glad that we met your expectations.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2023 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear guest.Thank you for rating your experience at our resort.We are glad that you enjoyed your stay.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
2 sur 5
par un voyageur

Grande deception

Publié le 23 janv. 2023 sur Hotels
Nouveau séjour entre amis au DREAMS après celui de 2015.Grande deception Si le cadre est toujours aussi remarquable , la qualité de l accueil et celui de la restauration est en très forte baisse.La qualité du buffet du matin reste la seule convenable, la priorité semblant etre donné le midi et surtout le soir aux multiples evenements type mariage anniversaire Bref deçu d y avoir emmené des Amis
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2022 sur Expedia
GREAT PLACE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2022 par E-Concierge , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rate and visit, we are looking forward to welcome you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you for posting your positive review.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Property is fine, restaurants are understaffed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you for sharing your feedback.We will take your observation into account to increase the presence of colleagues in guest areas.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It is small enough to walk around but big enough not to bump into people all over the place. The restaurants were excellent! Veriery of food that was well prepared and served nicely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.We appreciate you taking the time to share a review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are glad that you found the size of our resort convenient and that our dining options met your expectations.We hope to continue counting on your preference for future vacations in Tulum.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Was terrible on all fronts
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear guest.Thank you for sharing your feedback.We apologize for not meeting your expectations. Unfortunately, your review does not provide enough detail. However, we will investigate the matter and take appropriate action.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
La propiedad está bien, un poco antigua, la comida regular y siempre te quieren vender adicionales a lo incluido
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Estimado huésped. Le agradecemos el haber publicado su reseña a través de Expedia. Nos alegra que su experiencia en lo general fue positiva, le aseguramos que hemos tomado nota de los aspectos que podemos mejorar que nos menciona en su reseña. Esperamos recibirlo de nuevo muy pronto. Sinceramente. Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4 sur 5
par un voyageur de Huntington Station

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
This hotel is a bit outdated. The hotel lobby certainly was and some of the rooms. We paid extra for an ocean view, however when we got there they had us stay on the first floor where we didn't have a view at all but on the upside we were a few steps to the beach! The property was clean and there were a lot of options on the restaurants but not all of them were open each night, you also can't make reservations since it was first come/first serve. Cleaning service was always late, they would clean my room around 6-8pm which was inconvenient since that's when we would be back in the room to get ready for the evening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par E-Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you for posting a review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are glad that your overall experience was pleasant, and we also thank you for your constructive comments about the state of the resort and the late cleaning of the rooms. We will take your observations into account to improve.We hope you will consider staying at our resort again.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa